Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt kontorfællesskab i Århus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger 5-6 iværksættere, der har lyst til at blive en del af et lille, nyt kontorfællesskab i Århus, som kan starte op allerede her i løbet af marts eller til april. Jeg hører gerne fra jer, hvis I er potentielt interesserede, da jeg så snarest vil gå videre med projektet sammen med ejeren af bygningen. 

Der er tale om et lokale, hvor der vil blive indrettet 5-6 arbejdspladser med god luft imellem. Lokalet vil blive indrettet med skriveborde, kontorstole, lamper etc. af god kvalitet, så det bliver lige til at flytte ind i. Der kan evt. opstilles flytbare skillevægge, hvis man har behov for lidt mere "privatliv", og der vil sandsynligvis kunne etableres et mødelokale og et stort fælles frokostbord. Der er tekøkken med køleskab og kaffemaskine, og der vil selvfølgelig være printer, internetforbindelse og evt. fastnetforbindelse, hvis der er behov for det.

Bygningen ligger ved Viborgvej cirka midt imellem Hasle Ringvej og Bilka - dvs. ca. 2 km. fra motorvejen. Der er gratis parkering lige uden for døren, og der er fine bybusforbindelser til Århus Centrum med linie 25 og 55 og med de mange rutebiler, der kører ad Viborgvej.

Prisen for en kontorplads er kr. 1700,- ekskl. moms - billigt! Smile

Det kunne være inspirerende, hvis vi indflyttere kommer fra forskellige fag, så vi kan supplere hinandens kompetencer. Jeg arbejder selv med undervisning og coaching i forhold til persontyper. Det kunne derfor være inspirerende, hvis de øvrige indflyttere var beskæftiget inden for f.eks. grafisk design, kommunikation, IT, salg eller andet... Hvis mange er interesserede, vil indflytterne derfor blive valgt ud fra bredden af vores samlede kompetencer. 

Jeg glæder mig til at høre fra jer - gerne via en e-mail.

De bedste hilsner

Hanne

Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:26

Hej Hanne

Er meget interesseret - hvad mail-adresse kan man kontakte dig på? :)

Mvh. Dennis

Tilmeldt 3. Mar 08
Skrevet kl. 13:24
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:18

Hej Hane,

Jeg vil gerne høre lidt mere om jeres kontorfælleskab.

Desuden er jeg meget intressert i at høre om der er nogle lager mulighed i bygningen ?

Mona

Tilmeldt 3. Mar 08
Skrevet kl. 21:26

Hej Mona,

Du kan kontakte mig på 2662 4643, hvis du vil høre nærmere. Prisen er nu kr. 1700,- INKL. moms.

Der er ikke mulighed for lagerplads i bygningen.

De bedste hilsner

Hanne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)