Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender til Sparrow & Snow-Tema (Wordpress) ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside, jeg har købt gennem firmaet Sparrow & Snow, Freja. Temaet er til Wordpress og er installeret på min side i en præudgave.

https://www.sparrowandsnow.com

Jeg har problemer med at få siden til at se ud, som jeg gerne vil have det (opsætning af header, oprettelse af kategorier i emnebjælken under header, oprettelse af forside til hver enkelt kategori, indeling af tags til kategorier, ændring af fonten) den slags.

Det er en blog, rimelig enkelt sat op og jeg har alle billeder dertil.

Jeg overvejer at oprette en opgave med det herinde, så jeg kan få hjælp til det, da deres hotline er meget langsom besvarende og kun til enkelte spørgsmål.

Der findes en udførlig, online guide til alle disse ting, så det skulle være nogenlunde let at gå til.

Men nu er jeg i tvivl om jeg kan få hjælp af en udefrakommende (en freelancer herinde) eller om det vil være nytteløst og kun give mening, at opsøge hjælp direkte hos dem, omend hjælpen er så mangelfuld.

Så mit spørgsmål er:

Er der nogen derude, der har kendskab til Sparrow & Snow-temaer?

Er jeg helt galt på den når jeg ikke kan finde ud af opsætningen og vil jeg evt. være bedre tjent med, at finde et andet tema?

På forhånd tak.

Fra Farum
Tilmeldt 17. Feb 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josefine. Fandt du nogensinde en løsning på problemet eller har du købt et nyt tema?

Tilmeldt 29. Jan 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg endte med at få et andet tema, der er tættere på hvad jeg vil have, men fra samme firma. De er lige så længe om at svare som altid, men nu har jeg jo betalt for det og bliver nødt til at gå med det...

Tak for at spørge.

/Josefine

Fra Farum
Tilmeldt 17. Feb 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig. Kunne jo være du havde brug for hjælp :) Og irriterende med ventetiden. Håber det bliver bedre

- Bo

Tilmeldt 29. Jan 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Bo, det har jeg nok også. Må jeg skrive til dig i så fald?

På forhånd tak, 

 

/Josefine

Fra Farum
Tilmeldt 17. Feb 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig må du det. Du skriver bare

- Bo

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)