Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores side - og konkret spørgsmål til google shopping

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 19
Indlæg ialt: 6
Fra  OBBO Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer

For en lille måned siden lancerede vi obbo.dk - i første omgang sælger vi skærebrædder 100% produceret på eget værksted i Danmark.
Selvom trafikken og interessen i første omgang er tilfredsstillende er der dog nogle ting som jeg håber at i kan give jeres feedback på:

1. Siden
Hvad er jeres generelle indtryk af siden?

2. Google Shopping
Vi benytter Google Shopping på et par af vores produkter. En landingpage kunne være obbo.dk/product/skaerebraet-i-trae-31x51-cm/ (beklager manglende link, men som ny bruger kan jeg ikke smide links). Konverteringen på disse annoncer er meget dårlig, og vi leder nu efter forbedringsmuligheder. Da det er Google Shopping har brugeren udvist interesse i billedet (vi bruger samme første produktbillede som på google) og prisen er også vist. Så vi har ligesom udeladt disse af listen med potentielle show-stoppers. Men kan i kloge folk sige noget om vores landingpage som skræmmer brugerne væk?

Håber at i har tid og lyst til at hjælpe os lidt i den rigtige retning.

På forhånd tak!
Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
1) Jeg kunne ikke finde, hvor jeg vælger fødder?
2) Stort set alle billeder viser kun et udsnit af skærebrættet, hvilket ikke præsenterer produktet særlig godt.
3) Du har glemt at lave dine betingelser færdig. Se punkt 4 - betaling.
4) Der er ingen der gider vente 14 dage på en vare. Du bør producere til lager og sende samme dag.
5) Jeg er rimelig sikker på at dine krav om fotodokumentation på email ved reklamation ikke er lovlig. Kunden skal kunne sende varen retur med en beskrivelse af fejlen vedlagt.
Tilmeldt 27. Nov 19
Indlæg ialt: 6
Fra  OBBO Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Karsten

Tak fordi du tog dig tid til at kigge på vores side.

Som svar på dine punkter:
1. Du har en pointe at det ikke er tydeligt nok hvordan og hvorledes.
2. Det vil vi kigge på!
3. Tak for at fange den
4. Med de muligheder der er for at tilpasse produktet til den enkelte vil det kræve et lager på 20.000+ varenumre. Det er ikke en mulighed for os desværre. Også derfor vi har forsøgt at lave en favorit (der kommer flere) hvor leveringstiden er 1-2 dage. Se eventuelt mit punkt omkring google shopping som netop går på denne variant. Vi er med på at det er en udfordring med leveringstiden. At ingen gider at vente kan vi modbevise med de ordrer vi har modtaget allerede :-) Men jeg er enig, det er en udfordring for os.
5. Det vil vi undersøge mere. Vi har set lignende krav hos andre store butikker - men det gør det selvfølgelig mere eller mindre lovligt.

Igen, tak for dit input!
Tilmeldt 27. Nov 19
Indlæg ialt: 6
Fra  OBBO Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre der har gode inputs?
Vi er især interesserede i at blive klogere på spørgsmål #2.

Tak!

Tilmeldt 27. Nov 19
Indlæg ialt: 6
Fra  OBBO Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må være andre dygtige mennesker der har lyst til at give feedback? Meget gerne på spørgsmål #2.

Tak!

Tilmeldt 29. Nov 19
Indlæg ialt: 25
Fra  Trekantens Køreskole Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan du evt. skrive /landingpage linket her? Så vil jeg gerne kigge på din landingpage - Lidt svært at sige noget konkret uden at se hvad det drejer sig om. :-)

Trekantens køreskole er en køreskole i Vejle

Tilmeldt 27. Nov 19
Indlæg ialt: 6
Fra  OBBO Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Landingpage vil være obbo.dk/product/skaerebraet-i-trae-31x51-cm/

Tak for hjælpen!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)