Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online ungarbejder job

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

BroStreamer:

Juliemusen:

Du skal ud på en arbejdsplads og danne netværk og få socialt samvær med andre mennesker. Den her tanke med at sidde derhjemme og tro man kan tjene penge let er en tendens mange curlingbørn har.

På med handsken og få et fritidsjob. Og nej du har ikke for travlt til det.

Det der med at bruge ordene "curlingbarn", "curlingbørn" og "curlingforældre" er en tendens som de "voksne" mennesker i samfundet bruger, når de ikke er intelligente nok til, at forklare sig.

Og hvad ved du overhovedet om den her person har for travlt til og ikke for travlt til? Forhold dig til det du ved og lad vær' med, at diktere hvad andre mennesker kan og ikke kan.

Lad da en mand have sin mening. 

Hvis jeg var arbejdsgiver, havde jeg ikke ansat en person som ikke mente, at han havde tid/overskud til et fritidsjob med fysisk fremmøde, medmindre forklaringen var god. 

Tilmeldt 26. Nov 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Måske jeg skulle have forklaret mig nærmere da jeg lavede dette indlæg, men tænkte ikke over at folk som dig fandtes.

Jeg er 16 år og går til dagligt på gymnasiet. Jeg bor på mit gymnasium, på deres kostskole afdeling. Dette er noget jeg selv skal finansiere. 
Jeg har allerede et arbejde, i den skønneste blomsterbutik, som jeg elsker at være i. Desvære tjener jeg nogle gange ikke nok penge om måneden til at betale for min skolegang, og andre gange kun lige lidt over tilbage. 
Jeg fik tanken til et online job, da jeg så en stilling der søgte unge under 18 til et online job, hvor man skulle arbejde tre timer om ugen, valgfrit hvornår og hvor meget, man-tors fra 17:30-20-30. Det viste sig dog at være et falsk opslag. Pointen er dog, at dette ville gøre mig fleksibel, da jeg selv kunne styre hvilke dage jeg kunne arbejde, hvornår og hvor meget. 
Dette ville sikre mig at jeg stadig havde tid til lektier og afleveringer, og at det ikke ville gå ud over det job jeg i forvejen har. 
Generelt er der heller ikke ligefrem mange steder at søge job, omkring min skole, da det er en meget lille by. Har allerede været rundt med ansøgninger to gange, dog er det eneste sted jeg nogensinde hørte svar fra, blomsterbutikken jeg nu arbejder i. 

Håber at dette forklarede lidt mere. 

Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne:

BroStreamer:

Juliemusen:

Du skal ud på en arbejdsplads og danne netværk og få socialt samvær med andre mennesker. Den her tanke med at sidde derhjemme og tro man kan tjene penge let er en tendens mange curlingbørn har.

På med handsken og få et fritidsjob. Og nej du har ikke for travlt til det.

Det der med at bruge ordene "curlingbarn", "curlingbørn" og "curlingforældre" er en tendens som de "voksne" mennesker i samfundet bruger, når de ikke er intelligente nok til, at forklare sig.

Og hvad ved du overhovedet om den her person har for travlt til og ikke for travlt til? Forhold dig til det du ved og lad vær' med, at diktere hvad andre mennesker kan og ikke kan.

Lad da en mand have sin mening. 

Hvis jeg var arbejdsgiver, havde jeg ikke ansat en person som ikke mente, at han havde tid/overskud til et fritidsjob med fysisk fremmøde, medmindre forklaringen var god. 

1. Jeg regner med, at det er en kvinde eftersom hun hedder "Juliemusen".

2. Det var ikke hendes mening. Man kan ikke mene at andre har tid til dit og dat uden, at kende dem.

3. Tag du nu et kig på Juliemusens profil og se om det er reelle hensigter med en bruger på Amino eller om hun blot er en troll, der får et fix af, at skabe konflikter.

Nu skrev Juliemusen det der INDEN hun læste, at OP ikke havde tid/overskud. Så hun dikterer hvad andre kan og ikke kan og hvad andre skal og ikke skal baseret på ingenting.

Trine; jeg har givet sig 5 stjerner for din uddybning.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at lave opslag i "lokale" grupper på Facebook. Jeg går ud fra du søger i lokalområdet hvor du bor?

Der findes et hav af disse grupper på Facebook, som bare hedder "postnummer + by" eller lignende. I den by jeg bor i "6630 Rødding" som gruppen på Facebook også hedder, er der ofte den slags opslag, og jeg har en fornemmelse af at de virker ganske godt. 

Især hvis du laver et gennemarbejdet opslag, som både fortæller lidt om dig selv, hvilke evner du har, hvilket job du godt kunne tænke dig, hvad du tidligere har lavet og den slags. Ofte har jeg også set at dem der i lokalområdet kender dig (som sikkert også findes i Facebook gruppen) kan sige god for dig. Er du lidt fræk kan du jo spørge et par stykker om de vil kommentere på opslaget og sige noget positivt om dig, hvilket forhåbentligt ikke er svært for dem uden at lyve Wink

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BroStreamer:

Det der med at bruge ordene "curlingbarn", "curlingbørn" og "curlingforældre" er en tendens som de "voksne" mennesker i samfundet bruger, når de ikke er intelligente nok til, at forklare sig.

Jeg tænkte det, du skriver det.

BroStreamer:

Og hvad ved du overhovedet om den her person har for travlt til og ikke for travlt til? Forhold dig til det du ved og lad vær' med, at diktere hvad andre mennesker kan og ikke kan.

Jeg tænkte det, du skriver det. Igen
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)