Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til gimp ( photoshop)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er kunstner, og jeg søger hjælp til photoshop af mine malerier, og hjælp til at lære mig det. Jeg er ved at lave hjemmeside, i squarespace, og skal nok også

have hjælp til det.

Håber der er en der kan hjælpe mig.

Hilsen

Pernille

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok svært at give dig en all around vejledning, eftersom du jo ikke forespørger noget specifikt.

Prøv at gå på youtube og find forskellige tutorials - for gimp findes fx:

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Jeg afholder 2 forskellige kurser i GIMP. https://zoomtek.dk/kurser/grafiske/gimp-kursus. Du er velkommen til at lægge en Amino-basked, så kan vi da starte med af afklare dine behov. For måske kan langt, langt mindre løse dit problem. Ved en kombi af små gratisprogrammer, kan man let og elefant "snyde" - uden at det bliver for teknisk.

Der findes også en række andre online programmer, som er nemmere end GIMP. GIMP er en "klon" af Photoshop. Det kan reelt det samme som Photoshop - og på nogle områder faktisk mere. GIMP har en lidt svær brugerflade, som man skal vænne sig til. Når jeg kører hold i GIMP, går der gerne et par timer, før deltagerne er kørt helt varme i GIMPs brugerflade og sprogbrug. Men når det er sagt, så er GIMP fantastisk - og så svært er det altså heller ikke.

Hilsen Søren

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Jej kan hjælpe dig med farvestyringen! -lige fra fotograferingen af dine malerier til det færdige digitale billede.
Du bestemmer selv om du vil lære processen eller om du vil sende arbejdet ud af huset.

Gi' evt et ring eller en mail så du kan høre mere.

Vh Brian

60770465 / post@workflow.dk

Tilmeldt 9. Oct 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Tak for dit svar. Mit behov er, at kunne redigere lidt, når jeg har taget foto af mine malerier på min mobil. Dernæst at kunne bruge foto fra shutterstock, hvor jeg køber et foto af en stue, og der skal jeg så kunne redigere mit maleri på væggen i den stue, så jeg til sidst har et stue foto, hvor mine malerier hænger på væggen.

Jeg er ikke så god til It for at sige det mildt :-) men håber alligevel jeg kan lære det, da det vil spare mig for mange penge i det lange løb, ikke at skulle betale grafikere til at gøre det for mig.

Hvis du tænker et andet og nemmere program vil være bedre, vil det da være interesant at høre.

Hilsen

Pernille

Tilmeldt 9. Oct 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Tak for dit svar, det lyder godt, men kan du også lære mig at sætte mine fotos ind på fotos fra shutterstock?

Hilsen

Pernille

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan du tro!

jeg er certificeret instruktør i Photoshop, så stort set alt kan lade sig gøre - så længe det inkludere digitale billeder. 

Tilmeldt 29. Nov 19
Indlæg ialt: 25
Fra  Trekantens Køreskole Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pernille

Jeg vil anbefale dig at finde photoshop hjælp på Youtube eller i Adobes kæmpe kartotek af guides.

I forhold til din webshop vil jeg nok anbefale dig at komme væk fra Squarespace og komme på Shopify vognen hurtigst muligt. Shopify koster godt nok 200 i md. men tilgængælde virker det, og det er nemt og simpelt at sætte op. Desuden er det nok det shopsystem der konvertere bedst.

Held og lykke med din forretning!

Trekantens køreskole er en køreskole i Vejle

Tilmeldt 9. Oct 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Tak for svar, og øv med Squarespace, for har lige købt skabelon, og er oprettet nu, må håbe jeg bliver glad for det :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)