Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at øge salget. Hvad gør jeg?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var kunde ville jeg også finde de streger over priserne for meget forvirrende... Hvornår har i den pris der er streget ud? Hvor længe gælder den pris der ikke er streget ud? 

Mener også der er noget lovgivning der siger at man ikke må reklamere med tilbud hvis man ikke har haft førprisen op til. Og det må ikke vare længere end x antal tid, uden jeg er ekspert ud i det. Nu skriver i ikke direkte tilbud, men for mig er det forvirrende. Hvorfor den pris der er streget ud? Der står ingen steder (jeg har ikke fundet hvert fald) hvad den dækker over. Så det forvirrer hvis man kommer gentagne gange på siden og tror det var billigt her og nu, og så en måned senere ser det stadig står sådan... 

Tilmeldt 15. Oct 19
Indlæg ialt: 13
Fra  amonte.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi har altid tilbud på dem pris er sat efter hvad det normalt koster i ander butikker vi er en outlet shop og vi vil være danmark billiget og der for man kan se hvad det normalt koster er sådan folk kan se hvad det koster normalt 😊

Tilmeldt 15. Oct 19
Indlæg ialt: 13
Fra  amonte.dk Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan godt se det med pris men vi går efter at være de Billigste i danmark så der for er pris også i bund men vi har ikke ret magen besøgen 200 på en god dag så tror det er der jeg skal finde en mode at få fler ind 😊

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan godt være at du vil vise at i er et outlet og billigere osv. Men jeg mener bare ikke det er lovligt at skilte med en førpris, man reelt ikke har. :) Og sådan tolker jeg den måde det er sat op på, som om det er en før pris. 

Men jeg er ikke jurist, så der må andre kunne svare bedre :) 

Tilmeldt 15. Oct 19
Indlæg ialt: 13
Fra  amonte.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tror det lovlig har se ander også gør det 😊

som luxivo


Vh Søren

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

At andre gør det forkert gør det ikke lovligt. En besparelse skal være reel for at være lovlig. Det vil sige at du selv normalt sælger den til din høje pris og ind imellem sætter den på tilbud. Alternativ skal du for hver pris/besparelse angive hvad besparelsen sammenlignes med og her er en vejl. pris ikke nok. Du skal henvise til et sted hvor den faktisk handles til den pris. 

Du kan med fordel læse disse 42 sider og blive ekspert i sparbudskaber og tilbud og ikke mindst de perioder en pris skal være gældende for at du må lave sparbudskaber med udgangspunkt i den pris.

https://www.forbrugerombudsmanden.dk/media/49800/retningslinjer-for-prismarkedsfoering.pdf

Luxivo er lige så galt på den som du er og det er blot en enkelt klage til forbrugerombudsmanden om vildledning og fanden er løs.

Mht. dit ønske om at øge salget så vil en analyse af din salgstragt klart være et sted at starte men jeg vil tro at det smalle sortiment du har er en naturlig barriere for man har hurtigt set dit udvalg igennem og måske hurtigt kommet videre. Jeg vil klart anbefale dig at øge sortimentet betragteligt. Det er alfa omega hvis folk skal bruge dig til inspiration.

Fra Skævinge
Tilmeldt 25. Nov 19
Indlæg ialt: 9
Fra  SoMeManager.dk Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Indrømmet, jeg har ikke læst hele lovgivning igennem,.

Jeg mener dog at kunne huske, at du godt må vise en vejl. pris, i dette tilfælde med en streg over. Du må bare ikke skrive TILBUD, eller SPAR x beløb, men det kan godt være jeg husker forkert.

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis den pris ikke er reel så er det stadig ulovligt. 

Du må ikke snyde forbrugeren og lade dem tro at de sparer en masse hvis ikke det er rigtigt. Punktum.

Drop forsøg på at finde undskyldninger for at vise den men prøv i stedet at overholde lovgivningen.

Tilmeldt 29. Nov 19
Indlæg ialt: 25
Fra  Trekantens Køreskole Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes det en fed shop med fede produkter. Du bør helt klart få læst korrektur på hjemmesiden, samt sætte fokus på anmeldelser.

Du skal jo helt klart også arbejde med annoncering, her tænker jeg at Google Shopping er et MUST, også giv den gas på Instagram.

Held og lykke med det!

Trekantens køreskole er en køreskole i Vejle

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)