Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PMW eller enkeltmandsvirksomhed til speakvirksomhed?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle i kloge hoveder!
Jeg har længe lavet speak og lyd for div. firmaer, men har nu overvejet, om det er på tide at lave eget firma inden for feltet.
Dog har jeg svært ved at vurdere, hvilken virksomhedsform der ville være bedst.
Jeg ved ikke, hvad en årlig indtjening kunne komme til at lægge på, da jeg ikke har søgt jobs aktivt før nu (jeg er indtil nu blevet anbefalet fra mund til mund).
Jeg tror ikke en momsregistrering ville give mig noget, da jeg på nuværende tidspunkt har udmærket udstyr til at lave de forskellige opgaver. Det kan vel først betale sig, når man køber produkter til virksomheden? Eller har jeg misforstået noget?
Ville jeg kunne omdanne en PMW senere, hvis omsætningen er for høj, eller er det noget bøvl?

Tak på forhånd!
Dbh.
Lasse :)
Tilmeldt 1. Jun 15
Indlæg ialt: 58
Fra  Lindahl Robotics Skrevet kl. 20:10

Hej Lasse og Andre

Jeg er selv i en helt anden branche men kunne også godt tænke mig svar på dine spørgsmål. Så Bump :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47151
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:21

Hvis du leverer til firmaer der er momsregistrerede, så momsregistrer dig, for de trækker jo bare mommsen fra - 

Det er intet bøvl overhovedet at omdanne PMV til momsreg enkeltmands. Overvej letlæst bog om begge så du er klædt på - billig e bog eller paperback - se indholdsfortegnelse her https://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html 

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)