Hvilket firma? Lille 2 mands firma - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hvilken virksomhed skal jeg starte? "

Hvilket firma? Lille 2 mands firma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 56
Tilmeldt 28. apr 10
Indlæg ialt: 15

Skrevet 03-11-2019 kl. 20:09

Hej
Min gode ven og jeg har startet et lille firma, hvor vi tilbyder Teambuilding, coaching, foredrag mm.
Vi er dog ret meget i tvivl om hvilken type virksomhed vi skal oprette for at få cvr nummer.
Vi kommer ikke til at tjene voldsomt meget i starten da det kun er lidt på "hyggeniveau" til at starte med.
Vi er ikke interesseret i at skyde en masse penge i firmaet til at starte med og vil gerne have det lavet så vi ikke får blandet vores egen privatøkonomi ind i firmaet.

Hvad gør vi?

Pft 👌🙏

Amino-karma 179.955
Fra 2800 Lyngby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 39.344
Amino Plus
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet 03-11-2019 kl. 20:21

To sammen - og jeg ville umiddelbart sige ApS - men det kan let koste 10-000 kr per år. Alternativt billigere nok - er I/S men med en grim personlig og solidarisk hæftelse Se forskelle . http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html  med meget lille aktivet og måske ingen risiko- man man jo starte i I/S og siden betale for at blive ApS

vh John Hannover

Amino-karma 2.110
Tilmeldt 16. jan 09
Indlæg ialt: 411
Amino Plus
Wcon
Skrevet 03-11-2019 kl. 20:37

Overvej om I kan lade den ene drive enkeltmandsvirksomhed, og så lave en aftale om honorering af den anden.
Jeg fraråder I/S.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :