Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App markedsføring?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har udviklet en app som har fået OK med brugere men kunne godt tænke mig at bruge lidt penge på markedsføring og få flere brugere.

Min app er et globalt brætspil, så min tanke er ikke kun Danmark.

Er der nogen het som har erfaring, både positivt og negativt med dette og evt. kan anbefale et firma eller 2 :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 2. Nov 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhængig af om du kun har en enkelt eller har flere apps er der en del forskellige muligheder.

Sociale medier er fantastiske hvis det er et unikt spil eller hvis du vil opbygge en fanbase til fremtidige spil under samme navn. Personligt er min erfaring at Twitter er fantastisk til spil udviklere. En anden mulighed hvis scenariet er det samme (fremtidige spil og udgivelses navn) er at lave en hjemmeside og lære simpel SEO, eventuelt hav en blog på siden så du kan holde folk opdateret omkring hvad du laver og hvad du har af planer for fremtidige projekter.

Hvis det er mere en engangs ting ville jeg nok foreslå at du ser om ikke du kan lave en visuelt appellerende video (eller betale dig fra det) og så lave en kampagne med nogle youtube ads. 

Facebook reklamer kan også være enormt profitable og effektive hvis du kan vise folk noget visuelt og har mod på at analysere resultaterne.

Der findes også steder hvor man kan købe app installs (PPI) hvilket kan være ret farligt afhængig af om det er "incentivised" eller ej. Som udgangspunkt vil det være bedst hvis du betaler for klik eller visninger frem for installs.

Held og lykke! :D :D 

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)