Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personligt ejet mindre virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Kan det passe, at man som pmv ikke skal betale moms og andre afgifter? Og hvad med told? Kan det betale sig at bruge Dinero eller er man bedst tjent ved at lave sit regnskab selv?

Jeg er igang med at researche mig frem til den bedste løsning, men umiddelbart er jeg ved at åbne en webshop, som skal sælge importvarer fra Kina. Alle tips er velkomne. 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

profitman:

Hej alle.

Kan det passe, at man som pmv ikke skal betale moms og andre afgifter? Og hvad med told? Kan det betale sig at bruge Dinero eller er man bedst tjent ved at lave sit regnskab selv?

Jeg er igang med at researche mig frem til den bedste løsning, men umiddelbart er jeg ved at åbne en webshop, som skal sælge importvarer fra Kina. Alle tips er velkomne. 

nej det er så galt som det kan være

SOm PMV må du ikke importere fra uden for EU - ikke have pligter - som lovpligtig importregistrering er - Er du sikker på du er under 50 t i omsætning alle 12 mdr perioder, kan du være uden moms men

Som ikke momspligtig betaler du moms af din import fra kina - det gør du ikke som momspligtig

Lad være med at tænke i webshop og PMV i det hele taget - alt arbejdet og så ikke tro på man kommer over 50.000 kr på nogen 12 mdr perioder er helt umulig rent ud sagt - du aner ikke hvor meget arbejde - returvarer o.a der er med en webshop

PMV mere her http://johnhannover.blogspot.dk/2014/09/pmv-personlig-ejet-mindre-virksomhed.html 

vh John Hannover

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)