Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man salg i opstartsfasen?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 1. Nov 18
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste af mine opgaver kommer igennem netværk. Men det kommer nok også an på hvilken service du tilbyder :-)

Mvh. Anders Jytzler

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg anbefaler altid at man går i gang med salgs og markedsføringen allerede når du ved hvad det er du vil lave. Ved du f.eks. vil være freelance designer på et tidspunkt, så gå i gang med at få en profil på LinkedIn, Facebook og andre sociale medier. Sørg for at komme med artikler og skabe værdi for dem der læser dem, så de vil følge dig.

Lav måske en kanal på YouTube hvor du fortæller om emner der har relevans for de opgaver du gerne vil lave.

Det kan også være et nyhedsbrev, en hjemmeside om design mv.

Kort sagt skab dig et navn som en ekspert inden for området.

Når du så er klar til at gå i luften så har du allerede en platform at bygge på.

Nu er du måske allerede gået i gang, men derfor er det bestemt ikke for sent at gøre nogle af disse ting og det er noget som mange flere burde gøre.

Desværre - og det gælder også mig selv - får man det ikke altid gjort fordi man har travlt med kunder og opgaver mv.

Oh for resten. Tjek din Google Business konto. Vær sikker på at hvis man søger på dine opgaver og det område du bor i, så kommer du også op.

God weekend

Fra Søborg
Tilmeldt 1. Nov 18
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det giver god mening. Det er også en af de typiske faktorer jeg fornemmer går igen. 

Følgende faktorer er hvad jeg oplever, at virksomhederne generer salg på disse dage (uden hensyn til om det er opstartsfase eller ej): 

- Netværk

-Mund-til-mund 

- Internet markedsføring

- Kunderne kommer af sig selv så som fx på Vesterbrogade i København.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)