Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synes du at min hjemmeside er god nok?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har selv lavet min egen webshop til mit firma Garmenti.
Men jeg vil virkeligt gerne gøre den endnu beder for brugeren, og det er her jeg har brug for lidt feedback fra dig.
Jeg vil blive super glad hvis du vil vil bruge 2 min på at tage et kig på min side og sige hvad du syndes om det, så jeg kan forbedre den.

Hjemmesiden adressen er: garmenti.dk

Jeg søger konstruktivt feedback, og takker på forhånd til dem der gider hjælpe mig :-)

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser nydeligt ud.

lige nogle åbenlyse stavefejl: øverst oppe står hurtig lavering. det staves levering.

nede under miljøvenlige produkter, står et i og flagrer alene på en linie.

under dansk design er "alle vores produkter..." en ny sætning, med punktum foran. og benhård skal staves benhårdt.

når man handler, er det uhensigtsmæssigt, at der dukker en boks op når jeg trykker køb et slips, som man skal lade stå i flere sekunder, så lukker den selv. for hvis man vil ha den væk og klikker på krydset, så sletter den slipset i kurven. problemet er at brugeren ikke ved at de skal lade boksen være i nogle sekunder, så forsvinder den igen. jeg vil foreslå du bare tilføjer varen til kurven, og undlader at poppe denne boks op. det er nok at man kan se at antal vare i kurven er +1

ellers, skal du bare lige gå alt igennem mht stavefejl.

synes shoppen er go og overskuelig.

Tilmeldt 11. Feb 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden er super flot. Jeg oplevede, at den loadede lidt langsomt, så måske lidt hastighedsoptimering ville give en endnu bedre brugeroplevelse. Ellers synes jeg den er meget overskuelig og nem at finde rundt på.

Fra Randers
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg har lidt feedback til dig, håber det kan hjælpe dig med på vejen.

1) Det stor billede på din forside er sløret og pixeleret, ikke godt.

2) Billederne inde på de forskellige slips enkle sider, er også sløret og pixeleret.

3). Disse to ikoner, ser lidt underlig ud på stort skærm (22 tommer). De ser ud som om at de er ved at gå i opløsning!?! lidt underlig ;-)

4). Du skal huske at give dine billeder ordentlige navne! f.eks = Blå ternet tie....osv. sus72 dur ikke!

5) Dette undre mig lidt! Betyder det at når vi snart er i år 2020, at så skal alle slips fra 2019 så kassers? eller er det sådan at man i år 2030 stadig kan gå tilbage og købe et Efterårs eller sommer slip fra 2019?

Håber det giver mening, og det kan bruges til noget.

Mvh

Martin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)