Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg sælge i min webshop?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle herinde Først vil jeg sige tak for alle de nyttige indlæg og svar man kan finde herinde på amino's forum. Jeg går med en drøm om at åbne en online webshop, men det spørgsmål alle iværksætterer spørger sig selv om er nok, hvilken vare skal jeg sælge og hvilken vare er der mest salg i? Jeg har prøvet at kigge på www.springwise.com og www.hjemmejob.dk men jeg synes ikke rigtig jeg finder ud af, hvad de øvrige markeder har som det danske ikke har. Er der nogen herinde der ligger inde med en rigtig god ide til et produkt man kunne sælge i en webshop, som de ikke selv har tid eller overskud til, at give sig i kast med? På forhånd tak :)
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 10:02

Hej Søren.

De fleste iværksættere starter en webshop op med salg af det produkt, som interesserer dem mest.

De varer som der allerede er mest salg i, vil formentlig også være de varer, hvor der er mest konkurrence.

Så hvad interesserer dig - computere, gps, kontorartikler, software, træ, jern, el-artikler.

Hvis du sælger det der interesserer dig mest, vil du også være bedre til at levere en bedre kundeservice og vejledning. Og gode kunderelationer er det der kan spare dig meget på marketingsbudgettet, hvis du kan levere en god rådgivning samt kundeservice.

Held og lykke med dit foretagende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:12

Helt ærligt:

Hvis jeg fandt et sådant produkt, ville jeg nok selv gå i gang med at sælge det  Wink

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 21:32

springwise er nu ellers sprængfyldt med gode ideer synes jeg... men prøv at søg lidt på ord som "trends" "trendsetters" etc i USA eller Japan... der kan man godt finde gode produkter som endnu ikke er i DK... 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)