Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nyhedsbrev værktøj

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Er der nogen, der kan anbefale et godt værktøj til opsætning og udsendelse samt håndtering af nyhedsbrev. Erfaringer med Feedblitz og Feedburner modtages også gerne, for og imod.

 På forhånd tak

http://blivsmuk.wordpress.com/ 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja.

Der findes flere forskellige og mange gode udbydere.

ebrev er et dansk og ejeren er også ivrig debattør herinde. Interspire SendStudio er et andet.

Husk endelig at læse min lille artikel om, hvordan du undgår dårlige kundeoplevelser med dit nyhedsbrev 

 

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja,

Vi kan 100% varmt anbefale ebrev.info, som Martin bl.a. også nævner...

Så prøv og tag et kig på deres side, for at læse noget mere omkring systemet..

Held og lykke med jagten.. Smile

Fortsat god weekend.

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Tusind tak for svar, jeg undersøger det.

 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Aweber Mailinglistprogram og det er virkelig genialt... du kan sætte mailkampagner op, så du automatisk kan sende flere mails ud til folk med dage imellem hver mail, når de har sagt ja til dit nyhedsbrev... 

Det vil sige at når en person har sagt ja til at modtage dit nyhedsbrev, så kan du have skrevet 5 - 6 eller alle de mails du vil og så automatisk sætte den til at sende de mails med daglige mellemrum...

Jeg har fx sat en marketings mail kampagne med Aweber Mailinglistprogram ... prøv selv her - http://brian.brandt-madsen.com/mail-kampagner

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ebrev.info er Yes

David og Oscar som ejer Ebrev.info er begge brugere herinde på Amino. Du kan tage en snak med dem om dine muligheder.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også varmt anbefale www.aweber.com (Link uden affiliateID he he). Som der nævnes tidligere så kan man oprette det de kalder follow ups.
Og det er en række mails som udsendes til den nytilføjede bruger, med et vidst interval. Dette er med til at opbygge tillid, mellem dig og kunden.

 www.aweber.com 's eneste ulempe er hvis du allerede har en stor liste som du vil importerer, så KRÆVER de at alle dine leads skal reaktiveres, før du kan sende mails til dem.

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en varm anbefaling til ebrev.info, de holder styr på alt også fejlede leveringer og deres statistik er ganske rar :) 

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

 Du kan også prøve at kigge på www.aktivmarketing.dk

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tak for alle svar, det er kanon!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)