Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FEEDBACK SØGES - bæredygtigt projekt

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Højbjerg
Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 17
Fra  Klima mærket Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har lavet siden Klima mærket (https://klima-maerket.dk/) og mener selv den er done. Jeg har arbejdet en del på den, men det ville være rart med nogle friske øjne på sagen.

Hvad siger i til den?

Vh 

Konrad Bork 

Tilmeldt 8. Oct 19
Indlæg ialt: 6
Fra  partyartikler.dk Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg savner noget information omkring hvad man forpligter sig til, når man er medlem.
At forpligte sig til at ville gøre en aktiv indsats for miljøet og klimaet lyder lidt diffust for mig.
Det er også nemt at sige man gør, og i praksis har man måske ikke lige ressourcerne til at føre det ud i livet.
Det kunne være godt med nogle synlige minimumskrav for at blive medlem og eksponeret, så man ved, hvad virksomhederne lever op til.

Mvh
Stine
partyartikler.dk
Fra Højbjerg
Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 17
Fra  Klima mærket Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback, Stine. 

Okay, det kan jeg godt se. 

Hvad tænker du ellers om layout? 

Tilmeldt 8. Oct 19
Indlæg ialt: 6
Fra  partyartikler.dk Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lay-outet er lækkert og meget brugervenligt 👍

Tilmeldt 13. Oct 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Konrad

Fra et SEO-perspektiv ville det hjælpe meget, hvis I fik bygget en del flere backlinks til siden :-)

Jeg driver til daglig Tjekrevisor.dk, hvor du kan finde det bedste gratis regnskabsprogram til små virksomheder.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Betingelser;

"Vi forbeholder os retten til at afvise alle ansøgninger om medlemskab. Dette kan vi gøre uden at give en begrundelse eller forklaring."

Det er da en meget afvisende holdning at have!

"Internettet udleder faktisk den samme mængde Co2 som hele den samlede flytratik. "

OK. Men det afholder dig ikke fra at få folk til aktivt at bruge nettet mere?

Du skal gennemgå dine tekster for fejl.

"Det officielle klima mærke

Som medlem af det officielle klima mærke har du retten til at benytte vores mærke som en aktiv del af din markedsføring. Dr samtidige en plads på vores medlemsliste. "

Når nogen "reklamerer" med at deres produkt er "officielt", forventer jeg at det er et af myndighederne godkendt produkt.

Har myndighederne godkendt det?

Og så er "Klimamærket" i et ord!

Tilmeldt 2. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør mærket bedre end deciderede miljø certificeringer?

De koster trods alt en bondegård og sørger for at virksomhederne er mere commited, da de bliver auditeret.

Der er ligeledes noget ang. Markedsføringsloven der kan komme i spil. Bliver kunden vildledet når produkter bliver markedsført med jeres mærke?

Fra Højbjerg
Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 17
Fra  Klima mærket Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså vores mærke er udelukkende sat i verden for at sætte fokus på klimaet. 

I forhold til det med markedsføringsloven, ved du noget om den? Har nemlig selv været lidt i tvivl. 

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Konrad Bork:
Altså vores mærke er udelukkende sat i verden for at sætte fokus på klimaet. 

Ja, det er godt med dig. :-)

Din hjemmeside har det ene formål at opbygge en kunstig pagerank / DR, hvor medlemmer får et link fra en samlet underside mod at de skal lave et aktivt link til din forside.

Der er lavet så mange af denne type hjemmeside at google har omtalt metoden i deres retningslinjer, hvor google skriver at deltagelse i denne type linkordninger kan påvirke en hjemmesides rank negativt. 

En tynd hjemmeside som denne er helt klart noget jeg vil fraråde folk at tilmelde sig. Især hvis de har få indgående links eller de allerede har en svag linkprofil med mange tilsvarende spammy links.

Hvis du skal bevæge dig ud i denne type hjemmeside, bør du skabe en masse kvalitetsindhold og undgå at fortælle google din reelle hensigt på hjemmesiden, samt sprede indgående og udgående links ud på mange undersider. f.eks. hvor deltagere udtalelser sig om emnet.

https://support.google.com/webmasters/answer/66356 

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er der nu i vejen med det officielle ISO:14001?  Dit koncept virker tyndt, ligegyldigt og latent.

Jeg sidder med marketing til dagligt - jeg kunne aldrig drømme om at tilmelde mig din ordning.

Leg din kunde og sig spørg dig selv "Whats in it for me?"

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)