Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skat af hvilken del? og hvor meget.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Okey så tror jeg lige at vi stopper alt det mundhuggeri.

Jeg har fået svar på mine spørgsmål og så er den ikke længere. Så behøver vi ikke at få en kæmpe diskussion ud af det hele.

Jeg takker alle dem der har givet mig svar.

Det vi gør nu, giver efterdønninger i fremtiden
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:09

henrikkrebs:

Bjarne Andersen:
Hvad er det du mener jeg ikke har svaret direkte på her??

Ved at svare således:

afviser du helt at svare på anden halvdel af spørgerens spørgsmål: hvad man skal betale i skat. Det er korrekt at Amino ikke er stedet for præcise personlige skatteberegninger, men man kan jo altid svare 'du betaler et sted mellem 0 og 63% + af ekstra indkomst' (som gjort) - og endda også komme det lidt nærmere. Det var et svar på den anden del af Søren C's spørgsmål 'hvor meget'. Erfaringsmæssigt er spørgere væsentligt mere tilfredse med sådan et svar end blot et 'det kommer an på en individuel beregning', selvom Søren C så har sammenblandet trækprocent (39%) med marginalskat (sikkert ca 43%).

Svend Erik Hovmand kunne ikke som skatteminister regne en personlig skat ud. Peter - Revisor kan muligvis. Ved at henvise til ham i denne og andre sammenhænge antydes en stærkere forbindelse end blot fælles tilstedeværelse på et forum.

Det er simpelthen en forbasket gang sludder. 

Et svar om at der skal betales mellem 0-63% i skat kan ikke bruges til noget som helst, og er det samme som at sige at det kommer an på en individuel beregning, hvad det jo gør i dette tilfælde fordi man intet kender til Sørens indkomstforhold. Problemet er som jeg ser det at nogle tror at skat, regnskab og moms er noget som man bare kan læse sig til på internettet eller spørge til i to linier på Amino o.l. hvorefter man ved alt hvad man bør vide. Sådan er virkeligheden altså ikke.

Dit angreb på Bjarne og Peter bør efter min opfattelse udløse, om ikke et rødt, så et gult kort. Det hører ingen steder hjemme. Jeg vil umiddelbart formode at Bjarne og Peters "forhold" ikke afviger meget fra det forhold jeg har til Peter. Jeg har aldrig mødt Peter men har talt med ham pr. telefon et par gange.   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33

Skattekonsulenterne:
Jeg vil umiddelbart formode at Bjarne og Peters "forhold" ikke afviger meget fra det forhold jeg har til Peter. Jeg har aldrig mødt Peter men har talt med ham pr. telefon et par gange.

Jeg vil så blot bekræfte din formodning!!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)