Må vi det?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra 2800 Lyngby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 39477
Cookie - John Hannover Fra  John Hannover Skrevet 30-09-2019 kl. 15:29
Bedømmelse :

Fjollerik:

Det er jo ikke en mail med information, men med et link til en spørgeskemaundersøgelse.

1 du må ikke sende spørgeskema til folk der ikke har tilmeldt sig

2 hvorfor spørger du når du ikke vil følge svarene - bare gør det - spam bod starter fra 10.000 kr og op

3 hvorfor skriver nu noget helt andet end spørgeskema selv og spilder vores tid 

Fjollerik:

Vi kunne f.eks. øffe noget der ligner dette:

"Kære Xxx Xxxxxx. Inden for de seneste 3 år har du bestilt varer i vores webshop. Vi håber at du har været tilfreds med vores ekspedition af din ordre. Vi kan dog også se, at du ikke har tilmeldt dig vort ugentlige nyhedsbrev, som vi udsender hver fredag. Alle nyhedsbreve indeholder et link til at du straks kan framelde dig igen".

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 22
Fjollerik Skrevet 30-09-2019 kl. 15:45
Bedømmelse :

Hej John

Jeg er ked af hvis du opfatter det som om at jeg spilder jeres tid. Jeg spørger (igen) fordi jeg ikke forstår hvorfor det er sådan, men det er det åbenbart og det må vi jo respektere.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1775
Birte Andersen Skrevet 07-10-2019 kl. 11:17
Bedømmelse :

Fjollerik:

Hej John

Jeg er ked af hvis du opfatter det som om at jeg spilder jeres tid. Jeg spørger (igen) fordi jeg ikke forstår hvorfor det er sådan, men det er det åbenbart og det må vi jo respektere.

Jeg er enig med John og det er ikke "åbenbart sådan", det ER sådan. Indtil videre har jeg "kun" sendt en vred mail tilbage til folk, der egentlig ser ud til at drive en ok seriøs forretning, men ikke sætter sig ind i loven og sender mig ulovlig spam. Men det er blevet værre i den senere tid og jeg overvejer at begynde at melde det fremover.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1775
Birte Andersen Skrevet 07-10-2019 kl. 11:17
Bedømmelse :

dobbeltpost

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 22
Fjollerik Skrevet 24-10-2019 kl. 10:46
Bedømmelse :

I vort nyhedsmailsystem er der de seneste tre år 136 mailadresser der er bounched ved udsendelse. Det er altså folk der i sin tid selv har tilmeldt sig.

Må vi ikke sende dem en servicemeddelelse om dette og evt. anbefale dem at tilmelde sig på ny, hvis de ønsker at modtage vore nyhedsbreve?

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2114
Louise Lamberth - Tekstfokus Fra  Tekstfokus Skrevet 30-11-2019 kl. 20:36
Bedømmelse :

Nej, men du må gerne have en Facebookpixel, som gør det muligt for dig at annoncere målrettet til dem, der har købt. Så kan du annoncere til dem og give dem et tilbud om rabat ved tilmelding til dit nyhedsbrev.

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 22
Fjollerik Skrevet 30-11-2019 kl. 22:02
Bedømmelse :

Mmmmm, aha. Jeg formoder at du med "målrettet" mener at formulere en "annonce" således at den appellerer til dem der har købt? Jeg kan ikke læse af dit svar at vi fra en facebookgruppe kan/må skrive direkte til folk?

Vi har faktisk en facebookgruppe: https://www.facebook.com/Danacord-Butik-1818278075124001/ med 1.437 følgere. Det er ikke mig der vedligeholder den og lægger derfor ikke krop til den sikkert velfortjente kritik. Jeg videreformidler dog gerne konstruktiv ideer og forslag.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2114
Louise Lamberth - Tekstfokus Fra  Tekstfokus Skrevet 30-11-2019 kl. 23:06
Bedømmelse :

I skal ikke sende folk beskeder på Facebook, men bare annoncere til dem, som har besøgt webshoppen. Det må man gerne. 

Fra 2800 Lyngby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 39477
Cookie - John Hannover Fra  John Hannover Skrevet 30-11-2019 kl. 23:08
Bedømmelse :

Louise Lamberth - Tekstfokus:

I skal ikke sende folk beskeder på Facebook, men bare annoncere til dem, som har besøgt webshoppen. Det må man gerne. 

hm besøgt og forladt uden køb f.eks?

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2114
Louise Lamberth - Tekstfokus Fra  Tekstfokus Skrevet 30-11-2019 kl. 23:11
Bedømmelse :

Eller bare alle, der har besøgt shoppen.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)