Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til en bedre hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rønne
Tilmeldt 19. Sep 19
Indlæg ialt: 2
Fra  NT-Automobiler Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er nyopstartet selvstændig på Bornholm og har et biludlejningsfirma. Nt-automobiler.dk
Hvis nogen af jer herinde har 2 min til lige at se på min hjemmeside og komme med nogle forslag til forbedringer vil jeg være utrolig taknemmelig.

I forhold til online booking vil jeg utroligt gerne have et bookingsystem, med kalender og visning af ledige biler mv, som de store udlejningsfirmaer har, er der nogen herinde der kan hjælpe med det eller kan fortælle hvordan det gøres?

Venlig hilsen
Nihad

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nihad,

Nu ved jeg ikke om det passer ind i dine planer, med One2move kan måske være interessant for dig? De har dog et lidt anderledes koncept end dig, hvor der ikke er frie km, men hvor 100 km/dag indgår. Jeg kan se at den nærmeste one2move ligger i Rønne, altså et stykke fra Klemensker.

Vedr din hjemmeside, så kan den godt tåle en kærlig hånd fra en grafiker. Ja god ide med en kalender/booking funktion. Det eneste bookingsystem som jeg kender til er fra https://www.travelize.dk/ og egentligt bygget til rejsearrangører, men måske har de en løsning som passer dig.

Rent markedsføringsmæssigt: pas på med din payoff: Bornholms billigste biludlejning (det er muligt at du er den billigste med frie km, men så skal det fremgå).

Hvis du vil have tekst på fotom, så læg en lys/mørk transparent plade bagved teksten (ellers bliver det svært at læse). Se eks nedenfor.

Held og lykke

Tilmeldt 19. Sep 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg er også relativt nyopstartet selvstændig. Jeg har fået rigtig god (og billig hjælp) til min hjemmeside af et lille firma, der hedder ravn-hjemmesider. Du kan se min side her: metahus.dk
mvh
Tilmeldt 25. Jun 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

eklame.dk

kan hjælpe dig med en god hjemmeside og de har lavet et booking system til en af mine bekendte der virker godt

prøv at kontakte dem, og de har rimelige priser

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Tilmeldt 14. Sep 19
Indlæg ialt: 27
Fra  Lasse ole Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hos mig loader hjemmesiden ikke billeder. Jeg er nok ikke den eneste der har dette problem.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)