Det det dem du har fra din psykiater? Du bør nok få din medicin justeret ;-) Glemt alt om at genere mig med private beskeder! |
Du glemte at give een stjerne
Det det dem du har fra din psykiater? Du bør nok få din medicin justeret ;-) Glemt alt om at genere mig med private beskeder! |
Jeg synes, at trådstarter har fået sine nyttige svar, bare ikke af dig M.S. Hvorfor kommer du ind i debatten? Hakker du på Ravn, fordi han taler lige ud? Kan du ikke lide det? Jeg kan. Han er faktisk en af dem, jeg værdsetter mest her, der er kommet rigtig mange gode og ærlige råd/svar af ham. At man nogle gange bliver træt af de curling børn her - har fuld forståelse for. Og du keder dig åbenbart gevaldig i livet, M.S. Prøv at finde dig nogle mål, så du kommer videre. |
Så får vi vist ikke mere konstruktivt ud af denne tråd. Det er lidt synd, når latterliggørelse af hinanden fylder mere end konstruktivt svar til en med et legitimt spørgsmål. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn