Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man nægte fortrydelsesret overfor private pr. telefon?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

M. S.:
Man kan godt ringe til en advokat og spørge om muligheder for udfærdigelse af testamente uden at betale advokaten for at tale i telefon, ik?

jo og man kan også godt ringe til en advokat og få så meget rådgivning og aftale et forløb at man betaler for det - det afhænger af aftalen og graden af direkte rådgivning

Har du hørt den telefonsamtale eller var det så en ren løgn? Det stiller dig meget mystisk herinde hvis du skriftligt hævder du har hørt samtalen, og det viser sig som løgn - Viser det sig du rent ud lyver, for at bevise påstande og tale andre ned, så er det helt slut med nogen form for tillid 

[quote user="M. S."]Jeg har hørt telefonsamtalen, og det står klart at både John og Flemming tager fejl i den jer sammenhæng. Faktisk kan i sammenligne med en håndværker[/quote

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommenterer, af principielle årsager, ikke på en verserende enkeltsag.
Du lovede, tidligere i denne tråd, at du vil kalde mig løgner i samtlige fremtidige indlæg, det har jeg faktisk ser lidt frem til, og skal jeg være ærlig, så er jeg sgu lidt beæret over opmærksomheden og den vigtighed du tillægger et svar fra en deltager, som åbenlyst troller og åbenlyst er sarkastisk.
Når du spørger om “samtalen” i bestemt form, er det så en specifik samtale du hentyder til?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

M. S.:

Jeg kommenterer, af principielle årsager, ikke på en verserende enkeltsag.
Du lovede, tidligere i denne tråd, at du vil kalde mig løgner i samtlige fremtidige indlæg, det har jeg faktisk ser lidt frem til, og skal jeg være ærlig, så er jeg sgu lidt beæret over opmærksomheden og den vigtighed du tillægger et svar fra en deltager, som åbenlyst troller og åbenlyst er sarkastisk.
Når du spørger om “samtalen” i bestemt form, er det så en specifik samtale du hentyder til?

hold da op. Du SKRIVER tydeligt du har hørt samtalen - og kan du nu ikke finde ud af hvad det er for en samtale, så er du længere ude end jeg troede.-

At trolle på den måde og tro man er sarkastisk - er helt sort - og du ved godt hvilken samtale det er det er så - hvis du har hørt den - dig der kommenterer på en verserende enkeltsag.

ligning kunne være en håndværker som kører ud til en potentiel kunde, og måler op førend et tilbud gives.

M. S.:

Jeg har hørt telefonsamtalen, og det står klart at både John og Flemming tager fejl i den jer sammenhæng. Faktisk kan i sammenligne med en håndværker...

Lad det bare ligge - hverken du eller vi kan sige OM der er en aftale om betaling eller ikke -i alle fald ikke uden at høre den samtale trædstarters kammerats kæreste har haft med testamenteselskabet - og jeg tror ikke på du har hørt den, som du forstår
Synd du troller som du selv skriver - for du har en masse viden som du på andre måder bidrager med

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nåeeeh.... du hentyder til “SAMTALEN” nu er jeg med.
Mit team har analyseret samtalen og fundet, at hvis den afspilles baglæns og i dobbel hastighed, så findes afgørende beviser på hvad der egentlig skete med Jimmy Hoffa, så det var jo lidt uventet.

Prøv at gå tilbage og læs Flemmings kommentar og fortæl mig det ikke er det mest åndsformørkede svar, i hvert fald i denne uge. Det svar indledte den her gyser, som vil gå over i historien som Samtale-gate

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)