Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm min hjemmeside, i skal ikke holde jer tilbage

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Randers C
Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 8
Fra  Imagelab Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det Kim! Du har helt ret, jeg får det fikset.
Mht. SEO, har du tilfældigvis nogle tips, så jeg bedst får det udført?

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Randers C
Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 8
Fra  Imagelab Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak! jeg kigger på det :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 58
Fra  Marketing med mere Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Som flere har nævnt, mangler der tekst på forsiden. Ikke bare pga. SEO, men også for at brugeren forstår hvad hjemmesiden handler om. Det er især vigtigt ved et nystartet firma med en kendskabsgrad på nul :-) Hvis jeg var dig, ville jeg skrive en kort catchline + have et link til kontakt på forsiden. Tjek evt. min hjemmeside for inspiration: https://marketingmedmere.dk/

Og nu jeg kigger efter, så mangler der jo faktisk lidt en forside, eftersom forsiden er "portfolio". I kan overveje at lave en ny forside, som fortæller hvad I kan og hvorfor man bør handle med jer. Som nyopstartet og ukendt brand er det rigtig godt med troværdighed, så jeg tror I vil få langt højere konvertering med nogle referencer/testemonials/cases på forsiden også. Gerne nogle der fortæller hvorfor netop jeres produkt er pengene værd. 

Du skal også have nogen til at læse korrektur. Der er en del fejl hist og her, hvilket får siden til at se uprofessionel ud. 

Under "om os" opfordrer I til kontakt uden at give brugeren en let vej til dette. Her kan I med fordel linke til kontaktsiden. 

Og som allerede nævnt, så skal I fjerne den der hotmailadresse snarest muligt :-)

Det var lige det jeg faldt over. 

/Kirstine 

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Fra Randers C
Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 8
Fra  Imagelab Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Kirstine! Det bliver fikset :) firma mail er bestilt 👍

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Magnus

Der er rigtig meget at lave på SEO-delen, ikke at "skrive en masse blogindlæg", men helt basis tekniske SEO-indstilling der vil forbedre og understøtte mere trafik til websiden - der er stort potentiale at lande på Google søgeresultater #1 ved optimering af et par enkelte søgeord relateret til Image Lab. Jeg vil anbefale dig med at lave et par 'best practice seo update website'-søgninger på YouTube/Google for at komme igang med at forbedre din webside til at drive mere trafik.

Held og lykke med det!


Hilsen
Udvikler og lokal SEO konsulent
Tobias fra Miklagárd SEO

miklagard.dk

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)