Er der nogen, som har erfaring indenfor tekstil branden, - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Alt det andet om at starte virksomhed "

Er der nogen, som har erfaring indenfor tekstil branden, som kan vejlede/give nogle fif? -Også gerne i forhold til leverandører.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 4
Tilmeldt 12. aug 19
Indlæg ialt: 1

Skrevet 13-08-2019 kl. 16:02
Hejsa.
Jeg står i den situation, at jeg skal til at starte mit eget firma, i den anledning har jeg funderet en del over hvordan og hvad firmaet skal lave.
Personligt går jeg selv meget op i mode, og synes selv at jeg har fået en ret fed ide, derfor er jeg kommet frem til, at jeg gerne vil sælge tøj.

Jeg skal have hjælp/vejledning til at finde leverandører af t-shirts. Deruover vil jeg meget gerne have fif/råd af folk som selv har prøvet kræfter med branchen.

På forhånd tak :)
Mvh. Kasper
Amino-karma 177.474
Fra 2800 Lyngby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 38.743
Amino Plus
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet 13-08-2019 kl. 20:37

Bare vid, at du ikke er den eneste der synes mode er fedt og har en god ide til et design med mere. Det er total konkurence fra dag 1 med Amazon - Zalando og et utal af små caps, hoodies T-shirt "designere" med priser ned til 80 kr for gode varer og ca 50% returprocent inden for 14 dage

Det KAN lade sig gøre, men du vælger at gøre noget meget hårdt https://johnhannover.blogspot.com/2018/08/stop-stop-stop.html

vh John Hannover

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed

Besøg vores samarbejdspartnere :