Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor langt kommer jeg med 500.000 ?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Derfor... opstart noget der har din interesse, noget du brænder for, opstart dine drømme.

Det tror jeg er meget individuelt ! Personligt er jeg meget processorrienteret og er ''næsten'' ligeglad hvad min virksomhed producerer, så længe der er en onlinedel. Min erfaring er at produktet i det lange løb ikke betyder det store for glæden ved virksomheden. Det er i langt højere grad de strategiske valg man tager hen ad vejen som driver og motiverer en. Jeg vil næsten sige tværtimod til dit argument ! Jeg har dårlig erfaring ved at gøre min hobby til min levevej. Jeg bliver simpelthen træt af det, og glæden ved hobbyen forsvinder !

Jeg vil give dig ret i at der naturligvis skal være elementer i det som man ved noget om og holder af. E.g. at jeg VIL have noget online tam-tam med i mine projekter.

NB: 4 år med en iværksættervirksomhed er vel også ok??!!
NBB: Den der idé med salg af rottekøb tror jeg lige du skal overveje en ekstra gang
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:33
Du har da ret, men det lød da meget godt ik?

Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27
Jeg har en unik idé, som ville være relevant, og hvor beløbet rækker langt. Skriv til jonathan@engodsag.dk - så mailer jeg lidt mere info. Og det er ikke ENGODSAG.DK, der er tale om :-) Eller Venture hvor jeg arbejder til dagligt...
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 15:32
Uanset hvad, så er vil jeg råde dig til at få foretaget en form for markedsundersøgelse for at sikre, at der er et potentiale for det, eller måske få kortlagt hvilke områder du skal bevæge dig ind på.
Du kan selv lave noget mindre, men vil du virkelig har et brugbart resultat så har du brug for en professionel undersøgelse, og du kan bare sige til, så finder vi aminoprislisten frem.

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:53
Det er længe siden, at du har kastet dit oplæg op i luften.

Jeg tror, at der er mange, som dig der har lyst til, at prøve noget nyt.

Jeg håber, for dig, at du har fundet noget du er glad for, at lave.

Ellers har jeg, hvis du er seriøs, en mulighed du kan afprøve 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)