Dato: 3/10/2006 10:40:09 AM
Forfatter: pcbond
En ting man næsten kan sige med 100% sikkerhed du har nogle penge liggende hvis du sælger og har friværdi tilovers, hvis du genkøber
hus/lejlighed.
Og nu kommer mine skarpe skud som fik mig til at se lampen lyse (den røde) du skriver pusle med et eller andet..
til det vil jeg sige nyd penge mens du har dem, for hvis man ''pusler'' som iværksætter har jeg og andre dine penge inden længe
og du har ingen, og måske får du en arbejdstjans i køkknet hjemme med dårlig stemning - Enten arbejder man igennem JEG SKREV IGENNEM seriøst/kvalitet på ''dit område hvad det nu blir'' og jeg forudsætter du vinder på dit område og det gælder seriøst regnskab. salg o.s.v.
Og jeg håber du ikke kommer tilbage og læser mit indlæg ! efter du har tabt dine penge som du forhåbenligt har i skrivende stund !
Vi er mange der godt kan bruge dine 500.000 bare så du ved det...og der er mange der har glemt hvor de kommer fra når de har dem - lær det, mens du har mulighederne.
Jeg syntes det personligt er trist at læse/se nogle der i god iderig aura satser alt ..og taber...... sats 150.000 sæt pengene på tabs kontonen allerede indrøm de kan gå eller også flyver din ide igennem, når grænsen er nået til de 150.000 slå bremsen i stop op og
fortag en ny vurdering skal der satses yderligere 50.000 brænder ideen - gør det - men gør det af 100% lyst - nød skal nok komme.
Held og lykke med dit prokjekt...GO for it. sæt i gear ...
Frigear er det nok af !! *ler