Har lige fået lejligheden vurderet, det viser sig der kan trækkes ca. (min) 500.000 til side ... det er jo lækkert nok. Samtidig har konen og undertegnede snakket om at flytte lidt væk fra Kbh og pusle med noget selvstændigt. Spørgsmålet er bare hvor langt man kan komme for de penge? Konen er Pædagog, jeg har lidt blandet udd. efter mat. gym. primært omkring organisation, ledelse og projektledelse og har de sidste 5 år arbejdet som projektleder. Både på IT området, marketing, kundeservice, webløsninger, Partner Relations etc. alt sammen i en stor finansiel virksomhed. Det kunne være sjov med tiden at udnytte noget af energien til at komme en selv til gode ... spørgsmålet er bare, med hvad? og hvor langt kan jeg komme med den start kapital ... grunden til jeg ikke lige kan slå mig fast på branche etc. er at jeg selv syntes jeg favner ret bredt, det er ikke sådan jeg er 100% fokuseret på det lige skal være det ene eller andet ... sagt på en anden måde, jeg er generalist. Så har jeg så "krænget" sjælen ud omkring mine drømme, håber på nogle gode svar ;-) |
Find ud af hvad du vil, lav en budget, og se så derefter hvor langt budgettet rækker.
Hvis udgangspunktet er de 500.000 og ikke ideen, er jeg bange for at de bliver en hvilepude for dig, og at du kommer til at mangle fokus. Desuden afhænger det jo samtidigt totalt af branchen. Er det fx en produktionsvirksomhed der skal have maskiner kommer du ikke langt med 500.000. Er det derimod et konsulentfirma inden for projektledese kommer du jo nærmest uendeligt langt.
Bortset fra det.... Kanon for dig at du har 500.000 som udgangspunkt, uden kassekredit mm
Held og lykke med dit projekt