Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook problem - Tilknyt ny side rolle?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har opbygget et nyt FB-site med noget konsulenthjælp. MEN når jeg vil tilknytte en ny admin eller redaktør og sender invite til pågældende person, sker

der ikke noget når de acceptere invite?? Der kommer bare en blank side og i min administrationsdel, står der fortsat "afventer godkendelse".

Jeg har prøvet med 2 forskellige FB-venner og også som mail invite??

Håber nogle har en god idé:-).........FB-site er ikke offentgjort, men kan vel ikke have noget med det at gøre!?!

Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu sendte jeg invite fra anden browser, men min ven fik stadig fejl "error side". Dog er han blevet tilføjet som "Analytikker" på min admin del???

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 23
Fra  NB Digital Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirkbye

Jeg vil som Facebook-nørd gerne hjælpe dig med at få løst problemet. Det tyder på at kræve et turn-around eller en support anmodning. Jeg vil gerne hjælpe dig med at se på problemet, hvis du ønsker. Facebook support anmodning kan godt være en længere proces, men er klart en mulighed.

Smid en mail til niklas@nbdigital.dk du ønsker hjælp til at gennemgå og løse problemet.

Så skriver vi naturligvis løsningen her i tråden efterfølgende, så andre kan få glæde af den.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)