Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gæld efter lukning af virksomhed - 10 år efter.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina_m:
Det var en personlig virksomhed - altså enmands-ejet, hvis det er det du spørger ind til? Så jeg kan læse mig frem til, at det er derfor at min mand hæfter personligt for gælden.

I så fald skal I få talt med en revisor for at se om tabet kan modregnes i din mands skat som lønmodtager.

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:

Christina_m:
Det var en personlig virksomhed - altså enmands-ejet, hvis det er det du spørger ind til? Så jeg kan læse mig frem til, at det er derfor at min mand hæfter personligt for gælden.

I så fald skal I få talt med en revisor for at se om tabet kan modregnes i din mands skat som lønmodtager.

Det kan se ud til man kan læse mere om de muligheder i denne publikation fra revisionsfirmaet Beierholm:
https://www.beierholm.dk/ydelser/ivaerksaetter/vaelg-den-rette-virksomhedsform/ 

Tilmeldt 1. Aug 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tusind tak til alle jer, der har budt ind i tråden!

Vi vil dykke ned i de gode råd og vedhæftede links. Vi kan godt fornemme, at den eneste vej frem er at genoptage afviklingen på gælden igen - men i det mindste er der mere vished om mulighederne.

Når vi begge er lidt bedre stillet med både helbred og økonomi, vil vi hyre en professionel, der kan hjælpe os med at forhandle gælden og lave de bedst mulige aftaler :-)
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)