Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger til B2B søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette er nok et "long-shot" og måske lidt optimistisk, men vi prøver alligevel via Amino. Vi er to kollegaer i en nystartet virksomhed, der søger en god og erfaren B2B-sælger som freelance (til at starte med). Vores produkt informere vi om senere, når og hvis vi finder en egnet kandidat, men konceptet relatere sig mod HR-branchen.

Jobbet er 100% provisionslønnet, og der er ligeledes mulighed for medejerskab af virksomheden, i form af medarbejderanparter (hvis vi finder den rigtige person). Vores virksomhed er som nævnt helt ny og vi skal først nu til at opbygge en kundekreds.

Kender nogen en egnet person, eller er du den vi lige går og kigger efter - så giv lyd fra dig.

Håber nogen kan hjælpe!

På forhånd tak.
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, men nu efterligner jeg jer lige:

"Hej, vi søger en mega skarp sælger, der kan sælge hvad som helst til hvem som helst. Du skal sælge noget hemmeligt, men det er skide godt. Du får ingen løn for dit arbejde, men vi lover dig en fuldstændig crazy provision, hvis det lykkes dig at sælge det hemmelige produkt."

Drop det nu. Sig hvad I vil sælge og vær åbne omkring det. Hvis det er skide godt, så vil I blive kopieret efter en uge i drift, så I kan lige så godt åbne op nu og sige hvad det er, men ikke være 100% konkrete.

Sælgere gider ikke hemmelighedskræmmeri. De vil sgu vide, hvad de kan tjene og præcis hvem deres målgruppe er etc. 

Jeg har været sælger et helt liv og jeg dør sgu bare når jeg læser et opslag som dette her. INTET får mig til at tænke at dette er interessant. TVÆRTIMOD!

Hvis I vil have nogen til at arbejde uden løn, så skal I selv have dokumenteret at det nemt kan sælges eller at provisionen kan opveje hvor svært det er at sælge. Men I har ingen salgserfaring og I har solgt NUL enheder til NUL kunder. Hvordan vil I overbevise sælgeren om at han kan sælge dette her, når dem der har skabt produktet ikke selv kan?

Jeg ville opfordre jer til at slette opslaget og starte forfra, men det kan I ikke. Til gengæld kan I lave et nyt opslag, hvor I er åbne omkring produkt og hvorfor det har værdi for kunden, samt noget om, hvad sælgeren kan forvente i sin dagligdag - glem ikke garantiprovision. Et ukendt produkt gider ingen sælge på ren provision.

Ellers tag fat i Henrik Oxe i Roskilde og sælg ideen til ham. Så skaffer han jer sælgerne, hvis ideen ellers er god nok.

Tilmeldt 30. Jul 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for beskeden Flemming.

Vi har pt. fået 4 interessante henvendelser (eksklusivt dit naturligvis), så dem kigger vi på.

NB: Alle får yderligere info ved direkte kontakt, men ikke når det ligger på et offentligt forum.

Endnu engang tak for henvendelsen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)