Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af min webshop

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen årsag. Fik aldrig adgang til at kigge på din adWords konto, men det kan altid nås senere. Typisk kan man optimere en del på dem så man får flere besøgende og billigere priser.

Mvh Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 00:16

mbsp: Var det muligt, med din tilladelse, at Jesper kunne få lov at fortælle lidt om hvilke ændringer han har foreslået?

Det kunne være super fedt, for alle os andre amatører der sidder herude og knokler med vores websho, at høre lidt om hvad Jesper foreslår af ændringer.

Det er jo fuldstændigt i Amino's ånd at vi får en åben debat som vi alle kan lære lidt af, så når Jesper tilbyder at dele lidt ud af sin ekspert-viden og tilmed gratis, ville det være lækkert hvis vi kunne udnytte denne enestående chance :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 09:28

Jeg tror godt jeg kan løfte sløret lidt uden at gå for meget i detaljer. Det korte af det lange er at jeg vurderede at der kom for få besøgende til websitet.

For en helt ny webshop kan dette afhjælpes ved at tilmelde sig de linkkataloger som fx. nævnes i denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/27104.aspx 

Inden man kør dette bør man lave en lille søgeords analyse, så man angiver de rigtige søgeord ved tilmeldingen. Gøres det rigtigt får man både rigtige besøgende gennem linkkatalogerne samt bedre positioner på Google på de søgeord man har angivet (= flere besøgende via Google).

En ting jeg selv ville gøre om hvis jeg skulle starte fra ny med at tilmelde et website til disse kataloger er at notere hvornår jeg tilmeldte mig hvilket katalog. Nogle af dem er omend meget langsomme om at tilføje nye links (især når de er gratis), hvorfor man hurtigt glemmer hvor man har tilmeldt sig. Og der er ingen grund til at blive upopulær ved at tilmelde sig flere gange det samme sted.'

Mvh Jesper

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 10:30

Hejsa

Jeg har ikke noget imod at det kommer frem.

Jesper hjalp mig med ovenfølgende og er nu begyndt at tilmelde mig de adresser med gratis links. Men ikke for mange om dagen fordi at så ser det ikke normalt ud for Google.

I linket til tråden er der  udover et glimrende excel ark med adresser også en tilføjet/ikke tilføjet knap, så man kan holde øje med hvad for nogle man har tilmeldt sig til og ikke.

Med venlig hilsen

MBSP

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 01:01

Hej Jesper.

Okay, det lyder spændende. 

Jeg ved godt det er meget individuelt efter branche og efterspørgslen på de produkter man udbyder, men hvor lidt trafik skal man have for at du synes der skal til at ske noget?

Vi har f.eks. omkring 150 besøg på vores side ifølge Analytics, med 50% fra Google Organic og 30% fra Adwords samt lidt fra diverse andre steder.

Mvh

Jacob

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 07:34

Hej Jacob

Hvis dine tal er per dag synes jeg de er meget flotte. Er det per måned har i ca 5 besøg per dag og så skal der bestemt ske noget. Til sammenligning havde jeg på www.designure.dk 55 besøgende via shoplair.com alene i februar. Ellers er det meget individuelt alt efter hvilken type shop og ambitionsniveau, men jeg mener de fleste med lidt fodarbejde burde kunne få en 30-40 besøgende om dagen. Det burde så give et salg hver 2-3 dag, så vi snakker stadig hobbyvirksomhed med disse besøgstal.

Mvh Jesper

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)