E-mærket - hvad er jeres holdning?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Crocca Fra  www.crocca.dk Skrevet 21-07-2019 kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tak for en god tilbagemelding. Men kunne du ikke fortælle mig, hvor jeg finder den info om hvor meget E-mærket linker til min side? For jeg kan intet finde under Links - Google search console. Også god sommer. Dbh. Christa

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Crocca Fra  www.crocca.dk Skrevet 21-07-2019 kl. 16:47

Tak for input:-)

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Crocca Fra  www.crocca.dk Skrevet 21-07-2019 kl. 16:49

Tusind tak for alle jeres input.  Jeg har dannet mig et klart billede af, hvilke vej jeg går. God sommer til jer alle.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 18
Indlæg ialt: 53
Andreas Lang Fra  Search Partners Skrevet 21-07-2019 kl. 17:23

Crocca:

Hej, tak for en god tilbagemelding. Men kunne du ikke fortælle mig, hvor jeg finder den info om hvor meget E-mærket linker til min side? For jeg kan intet finde under Links - Google search console. Også god sommer. Dbh. Christa

Jeg har benyttet Ahrefs til at se om de linker til dig. Men hvis du laver en "site-search" på Google, kan du se at dit certikat med link til din hjemmeside er indekseret af Google: site:certifikat.emaerket.dk/crocca.dk

Jeg har lige kigget på et par af mine kunder der har E-Mærket og her dukker linket fint op i Search Console. 

Hvis du har problemer med Search Console, så prøv at sende mig en privatbesked eller via hjemmesiden (link i min signatur), så vil jeg gerne hjælpe dig :-) 

Indehaver af search marketing bureauet Search Partners - søgemaskinemarketing i øjenhøjde. Læs mere på SearchPartners.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Crocca Fra  www.crocca.dk Skrevet 26-07-2019 kl. 07:12

Tak, Andreas, det prøve jeg:-). God sommer

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere