Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mærket - hvad er jeres holdning?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 95
Fra  www.crocca.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer:-)

Jeg står og skal nu til at forny mit E-mærke for et år. Da jeg er en lille virksomhed, er 7000 kr. mange penge. Derfor har jeg brug for at høre jeres holdning til om en webshop er E-mærket eller ej.....

1. Er det vigtigt for dig at handle i en E-mærket webshop?

2. Hvis ikke, hvad gør du så for at sikre dig at det er en sikker webshop?

3. Tror du at E-mærket er omkostningen værd?

Det betyder meget for mig, hvis du vil svare på ovenstående. Tak og ha en dejlig sommer

Dbh. Christa

www.crocca.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For mig som kunde har emærket ingen betydning. Jeg kigger på om jeg kan finde firmainfo og så søger jeg efter firmaet for at se om der er skrevet om dem før. Ellers bruger jeg min sunde fornuft.

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 95
Fra  www.crocca.dk Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tak for det:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at skulle sige for meget, tror jeg dit spørgsmål skal stilles forsigtigt.

Du spørger hvordan den almene aminobruger opfatter emærket. Den almene aminobruger er iværksætter, virksomhedsejer eller noget som ligger sig op af. Det vil altså sige, at mange af brugerne ikke vil være almindelige gennemsnitsforbruger, men derimod personer som har en vis viden om hvad de skal kigge efter på en webshop.

Dit spørgsmål vil være bedre at stille indretning af; oplever I, at e-mærket hjælper med at sikre troværdighed og omsætning.

Ovenstående er ikke for at være på tværs, men jeg tror ikke, at du får et realistisk billede ved at spørge som du gør et sted som her :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

som forbruger - ikke afgørende for mig normalt - men når jeg er ude over de sædvanlige amazon/zalando osv sider - så er det klart, at en side med e-mærket giver mere tillid og sparer mig lidt med at rode efter hvor gode de er, for det peger jo i retning af, at de vil overholde forbrugerregler osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Helsinge
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt er e-mærket ikke andet end en pengemaskine.

Der er umiddelbart ikke noget på din shop der vil give forbrugerne anledning til usikkerhed så jeg ville overhovedet ikke være i tvivl.

E-mærket sender først faktura for ny periode når opsigelsesvarslet er overskredet så hvis du har modtaget faktura på ny periode så hænger du nok på et år mere.

Der er dog et forhold mere og det er at du fx ikke har nogle trustpilot anmeldelser. Havde du en vis mængde og fornuftige ratings så er jeg overbevist om at e-mærket er penge ud af vinduet.

Hvis det var min shop så ville jeg får sat indsamling af trustpilot anmeldelser op. Der findes en gratis løsning hvor du kan sende 100 invitationer ud per måned gratis og det burde give ca. 2 anmeldelser per måned og så er du på vej. 

Der er givetvis enkelte forbrugere der kun handler hos e-mærkede shops - mit bud er at det er forsvindende lidt og finder de et sted de virkelig ønsker at handle mon så ikke de vælger at se bort fra princippet. 

Fra Helsinge
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

glemte lige at sige at jeg personligt aldrig har haft en kunde der har nævnt noget om e-mærket og jeg har kørt med det i en årrække og pillet det af og kørt nogle år mere (en volumen på ca 30-35.000 ordre og 0 der har nævnt dem i nogen som helst sammenhæng).

Det givet ikke et endelig gyldigt svar men blot en indikation mere

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Kan ikke lade være med at trække en smule på smilebåndet at du mener at E-Mærket er en pengemaskine, mens du så lige taler Trust Pilot op.

I bund og grund er forretnings-modellen præcis den sammen, som udelukkende går på hvor meget kunder har tiltro til en service.

Dog skræmmer sporene en smule i forhold til Trust Pilot.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig

Den rigtige tilgang er vel om din side konverterer bedre eller dårligere med mærket, så derfor bør du vel alt andet lige lave en split test og se hvad der virker for dig.

Ud fra testen kan du jo se på resultatet i forhold til din omkostning og se om det er gode penge brugt eller om det er ligegyldigt.

Fra Helsinge
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

tjaae. Kan kun sige at jeg aldrig har set nogen som helst indikation på at e-mærket har effekt. Det har jeg på trustpilot og jeg taler den gratis version op.

Trådstarter indikere at forretningen er lille så den gratis version på trustpilot er en mulighed for troværdighed hvis man tror på at trustpilot er noget værd. Det gør jeg og tror langt flere lægger vægt på det end e-mærket.

Kun min beskedne holdning/erfaring 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)