Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor pris

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi har overvejet lidt om vi skulle have en revisor, eller en der kunne stå med vores regnskab osv. bare for at gøre det lidt lettere for os selv, og være sikre på at alt bliver tastet korrekt ind osv. 

Nogen der kan sige ca. hvad det koster at have en revisor eller assistent hvad det nu kaldes?
Vi har et rengøringsfirma, samt vi er ved at åbne en bagel / sandwichbutik. 
Vi kommer nok til at have 2-3 ansatte udover os selv. 

Mvh Yasemin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan ikke besvares uden at kende alle detaljer om regnskab MEN du kan let få tilbud fra nogle stykker, og dit regnskabsprogram har måske tilmed en liste over revisorer der tilbyder sig

Du behøver dog ikke en revisor til dit regnskab - det kan mange online bogholdere klare og - klare billigere

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nok mere det svar jeg søgte efter '' online bogholdere '' :-) 
Vores regnskabs program Billy, gør jo mange af tingene for os, vi skal jo egentlig bare taste tingene ind korrekt. 
Vores problem bliver tiden, og når vi skal til at indtaste daglige dagsrapporter. Derfor vi begynder at overveje en BOGHOLDER :-) Jeg tænker at en bogholder også ved hvilken kategori tingene skal ind under, men ved de også hvad der kan trækkes fra og ikke kan i firmaet? vi mener selv at have styr på alt, men hvis nu der skulle være noget vi er i tvivl om?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Gyldens Rengøring:

Det var nok mere det svar jeg søgte efter '' online bogholdere '' :-) 
Vores regnskabs program Billy, gør jo mange af tingene for os, vi skal jo egentlig bare taste tingene ind korrekt. 
Vores problem bliver tiden, og når vi skal til at indtaste daglige dagsrapporter. Derfor vi begynder at overveje en BOGHOLDER :-) Jeg tænker at en bogholder også ved hvilken kategori tingene skal ind under, men ved de også hvad der kan trækkes fra og ikke kan i firmaet? vi mener selv at have styr på alt, men hvis nu der skulle være noget vi er i tvivl om?

du har helt ret i - at en ordentlig bogholder ved hvor hvad skal tastes og da forhåbentlig også ved, om noget har fuldt eller delt fradrag og momsfradrag - så find en sådan der løber det igennem en gang om måneden eller ved momstide - eller som tager det hver dag så du kan bruge tid på andet

Du kan læse helt generelt om regnskab - letlæst til alle programmer i princip - og om fradragsregler med mere end 70 aktuelle firmafradrag 2019 gennemgået i de to bøger her http://jh-e-books.blogspot.dk/2016/01/fradrag-og-introduktion-til-regnskab.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Gyldens Rengøring:
Vi har overvejet lidt om vi skulle have en revisor,

Det bedste og billigste for jer vil være at vælge en dygtigt bogholder frem for en revisor.  forvent en time pris på 350-400 DKK. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)