Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynder kaster sig ud i webshop - Wordpress, Shopify, andet?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

JPedersen 2017:

pyha! det du sparer ved at vælge Wordpress istedet for Shopify, kommer du jo meget hurtigt til at betale  til betalingsløsningen og sikkert mere til?! Shopify har integreret betalingsmodul, - dog ikke Dankort, men altså Mastercard og Visa. 

Eneste anke jeg har mod Shopify er at layoutet i betalingesdelen er knapt så elegant og stramt som på flere andre, f.eks. DIBS, men det er dog acceptabelt. Men altså det kan godt bliver et kæmpearbejde hvis du skal til at implementere betalingsmodul til Wordpress, - og der mangler generelt gode guids for newbies hvis der er noget som går galt. 

Jeg ville prøve Shopify og så istedet bruge energien på at  få dit produkt markedsført, og så skifte til anden betalingsplatform, hvis produktet bliver en salgssucces.  

Jeg var faktisk slet ikke klar over, at der var integreret betalingsløsning i Shopify. Så med deres Basic pakke til $30/måned (+ rate pr. transaktion) skal jeg altså ikke betale yderligere, for at kunne tage VISA og Mastercards? Er gateway+betalingsløsning inkluderet? Jeg skal blot lave aftale med NETS?

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

JA det er, - men NETs kommer slet ikke med i billedet, Shopify er en færdig pakke med det hele, du kan ikke få Dankort(NETS) koblet på, og det ser jo ikke så godt ud, men er der længere nogen i Danmark som har Dankort uden Visa/Master?. Med Shopify er du er oppe og køre straks. 

Jeg kan ikke garantere noget omkring detaljer :-) da jeg pt ikke har Shopify endnu, bla fordi jeg satte mig til at installere den store forkromede løsning med Woocommerce osv. , og det gik galt, - jeg bevarede så min Wordpress side og installerede Shopify plugin hos Wordpress, men også dette kan drille, fordi der er en del instillinger - så jeg vil klart anbefale at du laver det hele i Shopify, - de tar 200 pr måned ca. det kan alle klare et antal måneder. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 06:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til, at betalingsløsning og kortindløsning uden videre er inkluderet i Shopify, er at de i stedet tager en relativt stor %-del af din omsætning oveni den månedlige betaling. Så prisen løber hurtigt op. 

WooCommerce er i sig selv gratis - ja - men dertil kommer selvfølgelig hosting, betalingssystem og alle de forskellige moduler/addons til WooCommerce, som ofte koster noget hver især, og så selvfølgelig udviklere/konsulenter, hvis du skal have lavet noget ekstra. Vælger du at gå den vej, kunne det være rigtig interessant at høre senere, hvor meget du ender med faktisk at betale alligevel. 

Alternativt så kig på wannafind.dk - der kan du komme i gang for 189,- /mdr. inkl. betalingssystem, så mangler du bare en indløsningsaftale med NETS - så er du klar til at sende pakker. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg ved ikke om dit enkelte produkt er brugbar som abonnementsforretning, i så fald er det også vigtigt at have dette med i valg af webshop-system, betalingsgateway og indløsningsaftale.
Abonnementsforretninger er klart det nye sort indenfor e-handel.

Hvis dit ene produkt også er relevant som abonnement, synes jeg at OnPay og en SmartWeb løsning er en utrolig god kombination. Med en SmartWeb har du alt hvad du skal bruge i din opstartsfase, og det er et system som du kan vokse i. Udover OnPay og SmartWeb skal du også have et abonnementsmodul som det hos Bontii.dk.

Hvad end du vælger af webshop-system, synes jeg helt klart at du skal basere dit valg efter dine behov. Lav en liste med funktioner som du skal bruge, og se derefter hvilket system passer bedst til dine behov.

Knæk og bræk med, at vælge det korrekte webshop-system.

Tilmeldt 21. Jul 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart også anbefale Shopify.
Jeg lavede selv en e-commerce butik igennem det uden nogen erfaring forinden.
Det koster den månedlige betaling men alt det du får med i den pris er hurtigt det værd så du kan få testet dit koncept og du har jo også muligheden for at senere flytte til Woocommerce hvis det lykkedes.

Hvis du har brug for hjælp til at importere og markedsfører produkter fra udenlandet hvilket de fleste jo gør må du gerne skrive.
Har haft udmærket succes med mine sundheds produkter indtil nu og der er mange potentielle nicher derude.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)