Jeg synes du selv må være bedre i stand til at forstå om du får for pengene. Hvis du sælger niche produkter kan du gøre det rigtig billigt, medens det kan være rasende dyrt hvis du sælger noget som der er mange der sælger.
Det er billigere at lave mange adds med få key words en få adds med mange keywords - og det er billigere at avertere "elbiler" eller "el biler" end "el" "biler" (giver el og biler).
Se denne video for at få forståelse af hvad arbejdet er https://www.youtube.com/watch?v=aqzR2Ki2Ka4
Wow, der var mange der har en mening om den her :)
Det faktisk ret simpelt: sørg for at træffe datadreven beslutninger, dvs. kan du ikke svare på om "1€ in above 1€ out" er det som at deltage i lottoriet. Selvfølelig kan Ads også anvendes til andet en conversation, men den primære årsag for mange mellem-store webshoppe vil være at styrke købevilligheden.
Du kan selv sætte dig og gøre en masse, du kan få ekserpt-hjælp eller en kombi, men hele humlen er at huske formlen med at være datadreven: så træffer du fornuftige beslutninger på nøgletal og driver en succesfuld forretning.
Hilsen Udvikler og lokal SEO konsulent Tobias fra Miklagárd SEO