Lav konverteringsrate på Shopify Webshop - hvorfor? - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Giv mig feedback på mit website/webshop "

Lav konverteringsrate på Shopify Webshop - hvorfor?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 166
Fra Odense
Tilmeldt 23. jan 13
Indlæg ialt: 39

Skrevet 01-07-2019 kl. 09:30

Hejsa,

Jeg har for nyligt (i starten af juni) lanceret en plakatwebshop lavet i Shopify. Umiddelbart, er vi selv ganske tilfredse med webshoppen, men vi oplever kun en konverteringsrate på 0,72%. Nuvel, jeg ved godt, at vi lige skal i gang og så videre, men kan se, at vi har 3,31%, der tilføjer produkter til kurven - så nu står jeg og undrer mig over, hvad der skal til for at få dem til at fortsætte købsprocessen.

Har I generelle forslag til, hvad man kan gøre for at forbedre sin konverteringsrate? Hvad har I gjort på jeres webshop?

Og, hvis I har kigget på webshoppen, har I så nogle konkrete forslag til forbedringer på Poster Society?

God mandag!
Joachim Skovgaard

Jeg sælger flotte og miljøvenlige plakater, jeg anmelder biler, og så er jeg freelance SEO tekstforfatter og copywriter.

Amino-karma 94
Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. maj 19
Indlæg ialt: 29

Kirstine Assenholm
Fra Marketing med mere
Skrevet 01-07-2019 kl. 10:12

Selve shoppen ser umiddelbart meget fin ud, men jeg studsede over en lille ting, som måske kan være med til at hæve konverteringsraten. Jeg synes ikke at fragtomkostninger fremstår 100% tydeligt. Øverst (meget småt) i topmenuen skriver I gratis fragt, men når jeg har lagt noget i kurven og skal til at gennemføre, står der: Levering bliver beregnet ved kassen. 

Så bliver jeg lidt i tvivl om, hvorvidt det er gratis eller ej, og det kan måske få nogen til at smutte igen. 

Derudover spottede jeg et par stave- og kommafejl hist og pist, som I også bør få rettet :-)

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Amino-karma 166
Fra Odense
Tilmeldt 23. jan 13
Indlæg ialt: 39

Joachim Skovgaard
Skrevet 01-07-2019 kl. 10:17

Hej Kirstine,

Tak for input! Vi retter med det samme Big Smile

Jeg sælger flotte og miljøvenlige plakater, jeg anmelder biler, og så er jeg freelance SEO tekstforfatter og copywriter.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :