Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rækkefølge i bogføringen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hvis jeg nu køber noget i januar og noget andet i februar, og først bogfører det i marts, men at jeg bogfører det for februar først, så det får et lavere fakturanr end det fra januar, er det et problem? Eller betyder det ikke så meget?

Jeg har gjort det sådan før og jeg skulle selvfølgelig lige hoppe lidt rundt inde i banken da jeg lavede afstemning, men det var som sådan ikke noget problem.

Er det et problem rent skat og renskabsføringsmæssigt? 

På forhånd tak.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke stort - ud over det ser rodet ud for skat ved en kontrol og hvorfor irritere dem + en dag får du også bogført noget fra marts i april og ind i forkert momsperiode Se at få en god rutine brug et regnskabsprogram som laver dine fakturaer, så er de automatisk bogført når du laver den - og hvad betaling angår - så bogfør så din bank stemmer HVER gang, ellers kan det værre hundedyrt at rette op hvis der sker problemer

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke stort - ud over det ser rodet ud for skat ved en kontrol og hvorfor irritere dem + en dag får du også bogført noget fra marts i april og ind i forkert momsperiode Se at få en god rutine brug et regnskabsprogram som laver dine fakturaer, så er de automatisk bogført når du laver den - og hvad betaling angår - så bogfør så din bank stemmer HVER gang, ellers kan det værre hundedyrt at rette op hvis der sker problemer

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)