Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Netværk?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

I fremtiden kunne jeg godt tænke mig at benytte mig af affiliate produkter på min hjemmeside, dog har jeg svært ved at se hvordan jeg mest effektivt skal benytte mig af dette. Mest af alt fordi at jeg godt kunne tænke mig at appellere til små, såvel som store virksomheder. Det betyder bare også at de små firmaer nok ikke har investeret i et affiliate program/netværk, og dermed ville jeg også gerne gøre det muligt for mig at kunne holde styr på de forskellige affiliates som jeg bruger og samtidig kunne se hvordan mine statistikker er hos den individuelle virksomhed ift. PPA og PPC. Er der et program/software hvor jeg kan fungere som vært for virksomhedernes affiliate program med min virksomhed, hvor de kan tilmelde sig mit program og ikke omvendt som det typisk er? Eller har jeg bedre held ved at anvende de større affiliate netværk som vi har her i Danmark? Ville det være meningsløst at kontakte virksomhederne direkte, og høre om vi kan indlede et samarbejde? 

På forhånd tak!

Tilmeldt 1. Feb 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan ikke besvares så ligetil...

Det kan helt sikkert IKKE svare sig at spørge i blinde, dem hvor det kan betale sig HAR allerede et affiliateprogram. Skal det kunne betale sig skal du få firmaet til at tilmelde sig et netværk imho.

Mange af dem der betaler bedst har deres eget affiliate program, og så må du jo tilmelde dig for at kunne udnytte det.

Men det klart nemmeste for dig er at tilmelde dig et netværk som f.eks. partner-ads (jeg ved ikke om der er andre store i Danmark), både fordi der er et udvalg af partnere at vælge imellem men også fordi det gør afregning lettere. 

Jeg har svært ved at se hvorfor dem med produkter skulle sidde og finkæmme markedet for at lede efter sites der selv har investeret i affiliate programmer hvor det er op til dem selv, at dokumentere hvor mange klik/salg de har. De kan bruge 10000 timer på måske at finde 0 firmaer, eller de kan lave deres eget program så folk selv finder dem, eller de kan tilmelde sig et netværk hvor der allerede sidder måske 100 sites klar som blot venter på at tilmelde sig.

Håber det har besvaret dit spørgsmål

Fra Oslo
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Fonvig Group Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved ikke hvor du har kigget eller hvad din definition af "små" er - men i min optik og baseret på min erfaring, så finder du mange små og gode hos partner Ads.

De ligger på omkring 800 annoncører i Danmark.

Og som andre skriver vedr. Større virksomheder (oftest) så har de deres eget og i mange tilfælde betaler det sig lidt bedre, men der skal du "godkendes" direkte og i kontakt direkte.

Er det opsat i wordpress?

Steffen Fonvig | Stifter af Fonvig Group

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)