Min kone og jeg, har gennem flere år, været ved at starte en web- shop med salg af børnetøj, men er aldrig kommet videre. vi ville da gerne høre om der er nogle med nogle anderledes idder eller f.eks. tøj mærker som ikke er i DK. .
Til at starte med skal det drives Deltid / Fultid, den ene på fuldtid og den anden på deltid, vi vil gerne være anderledes end alle de andre børne web-shops.
Evt. ideer til hjemmeside. eller steder hvor man kan finde nogle udbydere af færdige lavet shops. det skal ikke være en dk siden men com siden.
Hvis der er nogen herinde som har gjort noget ligende, som vil dele erfaringer, om start omkostninger.
Jeg håber i har undersøgt jeres konkurrenter grundigt inden i kaster jer ud i det her, i kaster jer direkte ind på et efterhånden ret tæt besat marked.
Alene antallet af indlæg på amino der omhandler webshops med børnetøj ville næsten gøre mig betænkelig ved at skulle kæmpe mig ind på dette marked, især hvis man ikke har en stor erfaring omkring handel på nettet og salg af børnetøj i baghånden.
Vi har for en kunde lige lavet/er igang med at en shop i det markede i vil igang med, og til det har vi brugt DanDomain, som er en af de mest solgte systemer herhjemme, fantastisk support, sikkerhed, fleksibilitet og så kan man selv bestemme designet og det er meget nemt at opdatere osv..
pas på med Dandomain... det er billigt i starten, men skal du til at have deres udvidelser, som du i det lange løb får brug for, så kan det komme til at koste mange penge i måneden... men Dandomain er stabilt, så måske det er godt givet ud...
Find en masse god inspiration og information om det at starte en webshop i bogen Webshop Hvordan