Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner/hjælper søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet et par hjemmesider, mest af alt for interessen og læringensskyld, men kunne nu godt tænke mig at disse sider begyndte at få nogle flere besøgende. Nogle af siderne har nok større potentiale end andre. Jeg har bruger lidt tid på selv at prøve at få besøgende, men det rykker ikke så meget.

Så jeg søger derfor en der har tid og lyst til at skaffe besøgende, videreudvikle og generelt drive, en eller flere af siderne, i samarbejde med mig. 

Jeg tænker at SEO arbejde skal have 1 prioritet på de fleste af siderne, så ser gerne at du har din force her.(Jeg har fint kendskab til det, men ikke i nærheden af at være ekspert) Jeg hjælper gerne hvor jeg kan, og hvis du har forslag til ændringer på siden, skal jeg nok lave disse.

Jeg er åben for flere forskellige aftaler, om det er 50/50 ejerdel, en lille anden til dig eller mig eller noget helt tredje. Det samme med pris. Er også åben for at du ikke skal betale noget for din del. Men alt dette afhænger af hvilken aftale og hvilke hjemmesider der er tale om :) 

Kontakt mig gerne igennem beskeder her på amino, hvis du er interreseret, så kan jeg sende en liste over hvilke hjemmesider der er tale om :D

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)