skifte fra presta shop til hosted færdigdesignet - Side 2 - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Teknik, hosting & e-handelsløsninger "

skifte fra presta shop til hosted færdigdesignet løsning

Side 2 ud af 3 (24 indlæg) < Forrige 1 2 3 Næste >
Amino-karma 47
Tilmeldt 1. maj 19
Indlæg ialt: 12

Knud Iversen
Fra Klovshoppen
Skrevet 02-07-2019 kl. 23:37

Hej Anders

jeg har set på Wannafinds priser. Som jeg skrev skal jeg videre fra prestashop. mine kunder er mest gengangere, så oprettelse af bruger ville jeg være ked af at skulle undvære. Jeg har varerne med tekster i 3 sprog, selvom det tyske er mangelfuld. Som jeg læser det koster det 298,- ekstra at få dette med. jeg vil gerne kunne lave pakker af mine varer, så starter shoppen ved 489,- plus 298,- som jeg regner starter vi på 787,- Skype-Smile

Amino-karma 311
Fra Glostrup
Tilmeldt 21. jan 16
Indlæg ialt: 85

Erdal
Fra EC Service ApS
Skrevet 03-07-2019 kl. 01:23

Hej Knud,

Jeg har en dansktalende bekendt som for nyligt er flyttet tilbage til Tyrkiet... Han ville forholdsvist nemt kunne lave en skræddersyet webshop til dig i enten Laravel el. Phalcon "php-frameworks", hvis I sammen får udarbejdet en god kravspecifikation... Og dét til en super skarp pris...!? :) Han hjælper til hverdag sine danske klienter med alt fra SEO/SEM til SoMe-markedsføring...

På den måde bliver det hele bygget op, præcist som DU ønsker det... Og netop fordi at det bliver bygget i php, så ville alle og enhver "næsten", kunne tage over, hvis du en dag måtte ønske at finde en anden, til at bygge videre på det... :)

- Kunne det have din interesse at jeg fremsendte hans kontakt informationer til dig?

Vh,
Erdal

Amino-karma 4.936
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. mar 10
Indlæg ialt: 646

Anders Eiler
Skrevet 03-07-2019 kl. 09:04

Knud Iversen:
Jeg har varerne med tekster i 3 sprog, selvom det tyske er mangelfuld. Som jeg læser det koster det 298,- ekstra at få dette med. jeg vil gerne kunne lave pakker af mine varer, så starter shoppen ved 489,- plus 298,- som jeg regner starter vi på 787,- Skype-Smile

Ja, det er rigtigt :-) Vi har forsøgt at bygge vores pakker så de vokser sammen med kunden - men uden, at det bliver transaktionsbaseret! Jeg er meget lidt fan af at opkræve penge hos vores kunder på baggrund af transaktioner eller (endnu værre!) deres omsætning. Det er alt for invasivt. I stedet skalerer vi produktet og pakkerne på bl.a. sproglag. Vi mener simpelthen, at det er mere fair. 

Til gengæld inkluderer det jo både drift, udvikling og dansk telefon-support, så man ikke skal bekymre sig om dét ;-)

Knud Iversen:
Som jeg skrev skal jeg videre fra prestashop.

Ok - det er også et godt system til mange formål! Hvis du fortryder eller vil se nærmere på hvad vi kan tilbyde, er du altid velkommen til at skrive eller ringe :-)

Vh Anders Eiler

Salgsdirektør, E-Commerce

Amino-karma 47
Tilmeldt 1. maj 19

Knud Iversen
Fra Klovshoppen
Skrevet 03-07-2019 kl. 20:39

Erdal:
Han ville forholdsvist nemt kunne lave en skræddersyet webshop til dig i enten Laravel el. Phalcon "php-frameworks", hvis I sammen får udarbejdet en god kravspecifikation... Og dét til en super skarp pris...!? :)

Hej

Jeg takker pænt nej til tilbudet. Jeg søger en hosted løsning, hvor der er suport til de pludselig opståede problemer. 

Amino-karma 52
Tilmeldt 4. dec 05
Indlæg ialt: 8

ProC
Skrevet 20-07-2019 kl. 21:27

Som jeg læser det, har du i dag en fungerende webshop med omsætning, og omsætningen vokser.

Du ønsker fremover en løsning, som håndterer flere sprog, automatisk beregner fragt baseret på land og kan håndtere komplekse rabatopsætninger.

Løsningen skal være ny, og må ikke være baseret på din eksisterende shop. Du ønsker ydermere en løsning, som andre håndterer hostingen af, og du ønsker hurtig, fri support - men du har ikke 10.000,- om året til projektet?!?

- måske du bare skulle overveje at fortsætte med din "det-klarer-en-kammerat-i-fritiden"-løsning, så længe han stadig orker...

Jeg har i hvert fald svært ved at forestille mig, at du finder noget som bare tilnærmelsesvis kan dække dine ønsker, når det skal koste gratis.

Amino-karma 791
Fra Thyholm
Tilmeldt 7. aug 18
Indlæg ialt: 202

Kim Domino Evers
Fra FRIcomputer.dk
Skrevet 21-07-2019 kl. 08:11

Nu skal jeg ikke tale hverken for eller imod hverken Prestashop, da min erfaring ikke er særlig stor med den. Men jeg ved da at man kan modificerer den som man vil have den. At vælge en online færdig løsning tror jeg kan give flere udfordringer, da de tit IKKE kan modificerer efter lige dine ønsker og behov (især hvis du har specielle fragt krav osv).

Men hvad jeg gerne vil, er at tale godt for Magento. Jeg har lige afleveret en meget speciel B2B løsning til en virksomhed, der lige som Jer har meget specielle krav til f.eks. bulk bestillinger alt efter hvor mange varer der er i en kasse, deres fragtregler og priser alt efter hvilket land og postnummer kunden har osv.

Magento er en tung webshop, men MANGE indbyggede funktioner man kan tilpasse næsten som man ønsker, og ellers er der nogen udvidelser der kan hjælpe en resten af vejen.

FRIcomputer.dk | IT-Entreprenør | Bygger Frie Software Løsninger

Amino-karma 47
Tilmeldt 1. maj 19

Knud Iversen
Fra Klovshoppen
Skrevet 22-07-2019 kl. 11:18

jeg 

ProC:

Som jeg læser det, har du i dag en fungerende webshop med omsætning, og omsætningen vokser.

Du ønsker fremover en løsning, som håndterer flere sprog, automatisk beregner fragt baseret på land og kan håndtere komplekse rabatopsætninger.

Løsningen skal være ny, og må ikke være baseret på din eksisterende shop. Du ønsker ydermere en løsning, som andre håndterer hostingen af, og du ønsker hurtig, fri support - men du har ikke 10.000,- om året til projektet?!?

- måske du bare skulle overveje at fortsætte med din "det-klarer-en-kammerat-i-fritiden"-løsning, så længe han stadig orker...

Jeg har i hvert fald svært ved at forestille mig, at du finder noget som bare tilnærmelsesvis kan dække dine ønsker, når det skal koste gratis.

Jeg tror du skal starte med at læse mit indlæg, det ville hjælpe meget på forståelsen ;-) 

Hvis du lægger mærke til mit spørgsmål, så så spørger jeg faktisk efter erfaringer og anbefaling fra brugere og ikke tilbud fra firmaer. Det er helt fint at folk tilbyder mig deres service, men det er bare ikke det jeg søger.

ja jeg har en kørende webshop, jeg har en webdesigner til at passe det tekniske, men da min lille side ikke kan give til at fastansætte en person, der står til rådighed hele dagen, søger jeg istedet en hosted løsning, hvor der er folk, der kan hjælpe, hvis der opstår tekniske problemer. 

Hvis jeg skal have en hosted løsning, så finder jeg det ikke tillokkende, at den tilbudte pris fordobles flere gange, når siden alligevel ikke kan det jeg søger, uden jeg samtidig skal betale 5-15.000 ekstra til en tilpasset løsning. 

Angående fragt, så er der mange af de hostede løsninger, der kan integreres med pakkefirmaer, dette tiltaler mig meget, da jeg derved undgår nogle af mine nuværende problemer, hvor ingen ved hvad der giver fejlene.  kan ikke se en grund til du mener det er et problem. Din sidste kommentar om at det skal koste gratis, ja det er svært at have en mening om, for har lidt svært ved at se hvor jeg har skrevet det. 

Amino-karma 47
Tilmeldt 1. maj 19

Knud Iversen
Fra Klovshoppen
Skrevet 22-07-2019 kl. 11:29

Det kan let ende med, at jeg på sigt må finde en sådan løsning, da jeg ikke har fundet noget der helt dækker mine ønsker. Jeg er ved at undersøge markedet. jeg har også fundet en hosted løsning jeg nok vil forsøge mig med. 

Amino-karma 52
Tilmeldt 4. dec 05
Indlæg ialt: 8

ProC
Skrevet 25-07-2019 kl. 20:11

Hvis dit indlæg havde indeholdt oplysning om, at løsningen ikke var brugbar uden dyre tilretning, ville det have hjulpet på firståelsen🤔🤗😁
I det indlæg jeg svarede på, afviste du blot en pris på kr. 787,-/md. som værende alt for dyrt i forhold til, hvad du stiller af krav. Og det var det, jeg reagerede på...

Du har en shop, som ifølge dine egne oplysninger er kompleks - så kompleks, at du skal videre fra et standardsystem. Den er i gang, genererer omsætning - og er så vigtig, at dit nuværende arrangement er utilstrækkeligt.
Så du ønsker, at nogle vil hoste din komplekse, ikke-standard webshop og i tillæg være i stand til at levere omgående eksperthjælp. Men en pris svarende til en halv konsulenttime om måneden er for høj?!?

Jeg kan helt klart følge, at du af andre årsager afviser løsningen. Men det fremgik ikke af dit indlæg. Og det var dit indlæg jeg svarede på - jeg er ikke synsk.

Amino-karma 47
Tilmeldt 1. maj 19

Knud Iversen
Fra Klovshoppen
Skrevet 28-07-2019 kl. 12:09

ProC:

Hvis dit indlæg havde indeholdt oplysning om, at løsningen ikke var brugbar uden dyre tilretning, ville det have hjulpet på firståelsen🤔🤗😁
I det indlæg jeg svarede på, afviste du blot en pris på kr. 787,-/md. som værende alt for dyrt i forhold til, hvad du stiller af krav. Og det var det, jeg reagerede på...

Jeg kan helt klart følge, at du af andre årsager afviser løsningen. Men det fremgik ikke af dit indlæg. Og det var dit indlæg jeg svarede på - jeg er ikke synsk.

Havde du nu læst tråden, så havde du måske set sammenhængen, jeg beklager jeg generer dig med mit opslag. Jeg svarer faktisk følgende:

Dandomain var egentlig den jeg satsede på, men blev meget overrasket over den kræver en masse tillægsprodukter plus en programmørhvis det skal tilpasses mine ønsker.

Jeg får svaret det kan gøres for 189,- hvilket jo er meget misvisende, da jeg allerede har dortalt at med mine ønsker starter noget højere samt kræver en programmør. . Herefter kommer det svar du ikke fanger, da du ikke læste tråden før du svarede.

Jeg vil gerne fortsætte med at bruge min tid på at sætte dig ind i tråden, men for os alle ville det altså være noget hurtigere, hvis du selv lige læste tråden igennem ;-)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg) < Forrige 1 2 3 Næste >

RSS-feed

Besøg vores samarbejdspartnere :