Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjening på mit webprojekt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har igennem det sidste halve års tid arbejdet på et site, som jeg nu endelig er gået i luften med. Jeg er studerende, og har brugt alle penge jeg har haft til rådighed til at betale programmører og designere til at lave sitet - www.ferie-galleri.dk - ialt har jeg betalt omkring 125 timer for programmering og design på sitet.

Efterladt er jeg nu med et markedsføringsbudget svarende til min SU - og det er ingen hemmelighed, og det er ikke ligefrem fordi, det er en million Smile

Derfor er jeg kommet i kontakt med en virksomhed, der tilbyder, at de skal stå for al markedsføringen, og som lover mig en månedtlig omsætning på omkring 10.000 inden for et halvt år. Denne omsætning skal med deres arbejde stige efterfølgende.

De har så tilbudt mig 20% af omsætningen for vedligeholdelsen af sitet. Jeg har ikke prøvet at lave sådanne aftaler før - og derfor skriver jeg her. Skriv om alt, hvad I har af inputs.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Thomas Ørts

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:31

Hej Thomas,

Umiddelbart lyder et split på 20/80 ikke af ret meget.. Jeg ved, at eksempelvis Freeway, som nok er de største i branchen, indgår aftaler med 50/50.. Der kan selvfølgelig være andre ting der kommer på tværs, men jeg går ikke ud fra, at det er så meget, at der skulle være så stor forskel.

Men hvem ved - måske kan det være, du er heldig, at der kommer et par tilbud fra andre Aminoer :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50