Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjening på mit webprojekt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har igennem det sidste halve års tid arbejdet på et site, som jeg nu endelig er gået i luften med. Jeg er studerende, og har brugt alle penge jeg har haft til rådighed til at betale programmører og designere til at lave sitet - www.ferie-galleri.dk - ialt har jeg betalt omkring 125 timer for programmering og design på sitet.

Efterladt er jeg nu med et markedsføringsbudget svarende til min SU - og det er ingen hemmelighed, og det er ikke ligefrem fordi, det er en million Smile

Derfor er jeg kommet i kontakt med en virksomhed, der tilbyder, at de skal stå for al markedsføringen, og som lover mig en månedtlig omsætning på omkring 10.000 inden for et halvt år. Denne omsætning skal med deres arbejde stige efterfølgende.

De har så tilbudt mig 20% af omsætningen for vedligeholdelsen af sitet. Jeg har ikke prøvet at lave sådanne aftaler før - og derfor skriver jeg her. Skriv om alt, hvad I har af inputs.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Thomas Ørts

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:31

Hej Thomas,

Umiddelbart lyder et split på 20/80 ikke af ret meget.. Jeg ved, at eksempelvis Freeway, som nok er de største i branchen, indgår aftaler med 50/50.. Der kan selvfølgelig være andre ting der kommer på tværs, men jeg går ikke ud fra, at det er så meget, at der skulle være så stor forskel.

Men hvem ved - måske kan det være, du er heldig, at der kommer et par tilbud fra andre Aminoer :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50

Det kan både være et fint eller et virkelig elendig tilbud :)

Du har jo reelt ikke noget at tilbyde. Ingen brugere, intet indhold, ingen besøgende...

Hvis kontrakten er på under 5 år, kan du jo ende med at stå med en fed deal til sidst. Hvis der derimod er tale om et permanent partnerskab, er jeg ikke sikker på om ideen er så god.

Der er rigtig, rigtig langt til at det bliver en god forretning for dig med 20% af indtjeningen. Samtidig savner jeg en garanti for, at de ikke bare mister interessen lige pludselig.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 21:57

Hej, tommy du er inde på noget af det rigtige, men for at få brugere kræver det enten et meget godt netværk eller mange penge jeg har ingen af delene, derfor jeg har søgt efter partnere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18

Kan vi få lov til at se siden?

Hvis du er sikker på at de kan noget og vil knokle for dig, kan aftalen også være fin. Jeg har bare ofte set, at en af partnerne, i sådan et projekt, har givet op med projektets død til følge. 

Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:30

Hej Thomas,

Som flere har været inde på, så ved man aldrig hvad folks hensigt er. Udover selvfølgelig de gerne vil lave nogle penge. Mine egne erfaringer er, at man bliver kontaktet af utrolig mange forskellige, og jeg tror helt sikker på, at der er nogle som er helt reele nok, men der er også rigtige mange, som "bare er ude efter nogle hurtige penge".

Dem du taler om. Har de domumenteret noget..... Kan de overhovedet dokumentere noget....Min erfaring er, man ofte står i en situation, som er ukendt og man kan blive lidt usikker på folks intentioner.

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at kontakte Ivækst og høre, om der ikke er en kompetent person, som kan hjælpe dig; gratis.

Der er også mange rigtige store blandt, som jeg selv har erfaret, som desværre ikke altid har "rent mel i posen". Men man lære hver dag, men nogle gange er jeg virkelig blevet skuffet over folk.

Så jeg prøver altid at være realistisk og bruge min fornuftige fornuft. Ikke mindst min advokat, hvis jeg er usikker på forhold, som jeg ikke er kompetent til at vurdere.

Men rigtig held og lykke for dig. Jeg håber det bedste for dig.

Håber det giver mening for dig...

Nete

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 08:20

hej tommy selvfølgelig www.ferie-galleriet.dk :).

Jeg kan kun give jer ret i de i siger med der er mange fuskere derude.
Men jeg kan vel altid bede om et udkast til en evt kontrakt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)