Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere om Warren Buffet i Network Marketing

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du glemmer en vigtig ting, selvom det er et MLM forum, ser er det stadig et debatforum, et sted man kan debattere ting og sager.

Og derfor ikke en artikel database.

Jeg er meget enig med alle de andre, og har ligesom et par stykker af de andre tænkt over det iet et par dage nu, for jeg synes det er blevet slemt på det sidste.

Du havde ligeledes en debat med Mikkel om at nolge af dine artikler kunne stride imod Aminos regler, jeg ved ikke om du har taget højde for det i dine nye artikler du har postet.
Men alt i alt villle en MLM blog være super god til formålet, du ville kunne smide artikler ind med nye ting der skete i branchen.

Hvis du smed den i din signatur og lavede et enkelt indlæg i MLM debatten ville de fleste der læser mlm debatten finde den blog, og derved ville Amino igen kunne bruges til at debattere og ikke opstarte en artikel database.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:29
Dato: 3/9/2006 7:06:31 AM Forfatter: Martin Tygsen

...

Men alt i alt villle en MLM blog være super god til formålet, du ville kunne smide artikler ind med nye ting der skete i branchen.
Hvis du smed den i din signatur og lavede et enkelt indlæg i MLM debatten ville de fleste der læser mlm debatten finde den blog, og derved ville Amino igen kunne bruges til at debattere og ikke opstarte en artikel database.

Hej Martin,

Tak for inputtet - og som jeg bl.a. pointerede lidt tidligere i en kommentar: Jeg tager meldingerne til mig - og agere ud fra de råd jeg her far fået.
Min "karriere" som debattør og "indlægs"-submitter er faktisk relativ kort, idet jeg faktisk kun sådan for alvor har været aktiv på Amino siden medio Februar - og min erfaring fra online communities, er at man lige skal gøre som man nu mener man kan gøre - og når man så render for meget rundt i "gråzonen" af hvad øvrige brugere synes er tilladt; eller synes er passende - ja, så plejer man at få en venlig påtale eller som bl.a. du er kommet med, Martin, et forslag til hvordan jeg istedet kan håndtere den informations-strøm jeg gerne vil dele.

Så igen - jeg forstår hvad du fortæller mig, Martin - og jeg takker! ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 00:48

Hey Lasse

Den bog Warren Buffet har skrevet, mener du at den rummer noget læsning som enhver netværker burde suge til sig eller er den mere beregnet til det produkt segment, som du er så varm fortaler for?

Tror jeg vil oprette et emne om brugbare bøger og cd''er, hvis det ikke allerede er blevet lavet.. ku jo være ret fedt hvis jeg fandt noget must read som jeg endnu ikke har fået læst og som kunne få mig det lille skridt videre i min karierre der gjore den store forskel...

Eftersom du har fået på puklen for at smide en lang artikkel ind uden oplæg til debat, vil jeg ikke kommentere til det... hehehe... du ku overveje at gøre det samme med denne som du har fået gjort ved den SUPER FEDE artikkel af Hedges... men problemet er jo at det ikke kan lade sig gøre at redigere efter et stykke tid... hehe..
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:15
Dato: 3/19/2006 12:47:34 AM Forfatter: Sassi Jacob O. Schou

Hey Lasse

Den bog Warren Buffet har skrevet, mener du at den rummer noget læsning som enhver netværker burde suge til sig eller er den mere beregnet til det produkt segment, som du er så varm fortaler for?

Network Marketing handler i allerhøjeste grad lige så meget om forretning som alt muligt andet - så jeg er et-hundrede sikker på du kan lære noget af Buffett, som du kan bruge i netværkssammenhæng.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 00:48

Prøv at tjekke  www.Forbes.com  World's Richest People.

Der er en del personer med fra NwM-branchen bl.a. Warren Buffett, Richard Branson, Donald John Trump.
Interessant at se disse succesfulde forretningsfolk involvere sig i NwM-industrien.

Richard DeVos er grundlæggeren af Alticor (Amway).
Efter min mening burde han nok have brugt nogle af millionerne på at have forbedret kompensationsplanen for Amway-IBO'erne - men det er måske en af grundene til at Amway er stagneret lidt på det sidste...!?

1  William Gates III
     2  Warren Buffett
   12  Michael Dell
  84  Maersk Mc-Kinney Møller
200  Richard DeVos
245  Richard Branson
245  Kjeld Kirk Christiansen
278  Donald John Trump
746  Joanne (JK) Rowling

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 07:14
Dato: 3/20/2006 12:47:32 AM Forfatter: AcnMobile.dk

Efter min mening burde han nok have brugt nogle af millionerne på at have forbedret kompensationsplanen for Amway-IBO''erne - men det er måske en af grundene til at Amway er stagneret lidt på det sidste...!?
    1  William Gates III
    2  Warren Buffett
  12  Michael Dell
  84  Maersk Mc-Kinney Møller
200  Richard DeVos

Mig bekendt har Amway lige lavet omsætnings rekord i Skandinavian som er den højeste siden de startede op!! - Så det er ikke her at der er nedgang.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:50
Dato: 3/20/2006 7:13:31 AM Forfatter: Thomas Stein Laursen
Dato: 3/20/2006 12:47:32 AM Forfatter: AcnMobile.dk

Efter min mening burde han nok have brugt nogle af millionerne på at have forbedret kompensationsplanen for Amway-IBO''erne - men det er måske en af grundene til at Amway er stagneret lidt på det sidste...!?
    1  William Gates III
    2  Warren Buffett
  12  Michael Dell
  84  Maersk Mc-Kinney Møller
200  Richard DeVos

Mig bekendt har Amway lige lavet omsætnings rekord i Skandinavian som er den højeste siden de startede op!! - Så det er ikke her at der er nedgang.

Korrekt, men Amway har haft "store tab" eller skal vi kalde det: stor nedgang i bl.a. USA - men det er jo også hjemmemarkedet, det "gamle" marked som har eksisteret siden "Ruder Konge var Knægt". Det er meget naturligt - og i reglen logisk - at Amway vokser på nyere markeder; især grundet den større og større accept af MLM og Network Marketing.

Der er jo sket et kæmpe skred i udviklingen indenfor vores branche de sidste 2-3 år. Og væksten for alvor er på vej - over alle felter, i alle selskaber, og især i nyere selskaber.

Lasse Burholt

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)