|
Jeg tror du glemmer en vigtig ting, selvom det er et MLM forum, ser er det stadig et debatforum, et sted man kan debattere ting og sager. Og derfor ikke en artikel database.
Jeg er meget enig med alle de andre, og har ligesom et par stykker af de andre tænkt over det iet et par dage nu, for jeg synes det er blevet slemt på det sidste.
Du havde ligeledes en debat med Mikkel om at nolge af dine artikler kunne stride imod Aminos regler, jeg ved ikke om du har taget højde for det i dine nye artikler du har postet.
Men alt i alt villle en MLM blog være super god til formålet, du ville kunne smide artikler ind med nye ting der skete i branchen.
Hvis du smed den i din signatur og lavede et enkelt indlæg i MLM debatten ville de fleste der læser mlm debatten finde den blog, og derved ville Amino igen kunne bruges til at debattere og ikke opstarte en artikel database. |
Dato: 3/9/2006 7:06:31 AM Forfatter: Martin Tygsen...
Men alt i alt villle en MLM blog være super god til formålet, du ville kunne smide artikler ind med nye ting der skete i branchen.Hvis du smed den i din signatur og lavede et enkelt indlæg i MLM debatten ville de fleste der læser mlm debatten finde den blog, og derved ville Amino igen kunne bruges til at debattere og ikke opstarte en artikel database.
Hej Martin,
Tak for inputtet - og som jeg bl.a. pointerede lidt tidligere i en kommentar: Jeg tager meldingerne til mig - og agere ud fra de råd jeg her far fået.
Min "karriere" som debattør og "indlægs"-submitter er faktisk relativ kort, idet jeg faktisk kun sådan for alvor har været aktiv på Amino siden medio Februar - og min erfaring fra online communities, er at man lige skal gøre som man nu mener man kan gøre - og når man så render for meget rundt i "gråzonen" af hvad øvrige brugere synes er tilladt; eller synes er passende - ja, så plejer man at få en venlig påtale eller som bl.a. du er kommet med, Martin, et forslag til hvordan jeg istedet kan håndtere den informations-strøm jeg gerne vil dele.
Så igen - jeg forstår hvad du fortæller mig, Martin - og jeg takker! ;-)
Lasse
Bliv gratis medlem