Mere om Warren Buffet>>> Did you know that some of the most successful Health & Wellness Products ever manufactured, were brought to the market by people just like you, who went on to earn millions and millions of dollars? Products like Aloe Vera, Tahitian Noni, Colloidal Minerals, Grape Seed Extract, Ginseng, Coral Calcium and Blue Green Algae, at one time, were unheard of, until they were introduced to the World through Network Marketing.
Love it or hate it, Network Marketing is here to stay and is becoming a MAJOR FORCE of economic growth around the World. ![]() - World Famous Business Tycoon Warren Buffet''s largest acquisition last year was Pampered Chef, a Network Marketing Company. - The World''s 2 largest cosmetic companies, Avon and Mary Kay, are both network marketing companies: - 1 out of every 6 people in Japan participate in Network Marketing and the number of active distributors in the US alone has doubled, just within the past 5 years! So what does Warren Buffet know that most do not? First of all, at $80,000 per share of stock in one of his companies, he knows that the average person just cannot afford this. However, just about anyone can afford to start their own business in Network Marketing. I mean, it''s not much more than the cost of a dinner and a movie for two and a night on the town.
Perhaps this is why one of Warren Buffet''s largest acquisitions of the last few years was a Billion Dollar Network Marketing Company.
In a recent study by Euro RSCG (one of the largest advertising agencies in the world) it was found that consumers get most of their information from: - Word of mouth (34%) So, now you can see why financial luminaries including Warren Buffet, Robert Kiyosaki, Paul Zane Pilzer and even Richard Branson embrace network marketing.
They know where the smart money is going, and now that you know, you can position yourself to profit?
MVH
Lasse Burholt
|
Mere om Warren Buffet i Network Marketing
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Tag det ikke ilde op, men jeg synes du laver lige lovligt mange indlæg som ikke rigtigt indeholder noget iværksætterrelateret debat, og på den måde har den uheldige effekt måske at overskygge nogle af de andre her på siden. Der er efterhånden rigtigt mange daglige indlæg på Amino, og det hjælper ikke ligefrem med overskueligheden og muligheden for at kunne følge med at der ryger for mange off topic emner op. Mange af dine indlæg synes jeg umiddelbart er mere blog-oplagte emner, end emner på en iværksætterdebat. Det er ikke noget jeg skal bestemme, slet ikke, det er blot min mening som jeg håber du vil tage til efterretning. Du har lavet 28 indlæg den seneste uges tid, hvoraf 15 af dem faktisk ikke engang har fået svar (i skrivende stund). |
Point taken, Sune! Først og fremmest så har jeg vendt Amino´s Network Marketing del med flere indenfor min branche, som ikke har fundet et særligt interessant at komme her - specielt fordi ethvert forsøg på dialog eller indlæg i det hele taget er blevet sablet ned (der er jo mange som LÆSER indlæg på Amino - også her i MLM delen - uden de deltager/eller føler behov for at kommentere alt).
Jeg kaster en række oplysninger ind som højner kvaliteten af Network Marketing sektionen på Amino.dk - så flere har noget de rent faktisk kan hente her - og komme efter. MLM delen har længe været præget af ikke-MLM folk, som ovenikøbte har været ret så "fjendske" ;-)
Selvfølgelig er der et vist mæthedspunkt - og kan helt sikkert følge det du pointere - din feedback respektere jeg - og takker for.
Men som jeg også nævner: Man behøver jo ikke nødvendigvis at have en kommentar til alle de indlæg som kastes ind på Amino, og slet ikke, hvis det blot er for at kommentere for kommentarens skyld. Alle indlæg er heldigvis inddelt efter overskrifter - og så kastes et blik over de emner som måtte interessere sig - og hvor man kan bidrage med en eller anden ting.
Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Tog forøvrigt lige en hurtig tjekker: Når man går til MLM delen på Amino.dk præsenteres man på den første side for 15 emner/indlæg - der strækker sig over 5 dage, fra den 3. marts til idag, den 8. marts.... 15 indlæg - 5 dage... 3 om dagen i snit - det synes jeg ikke just er uoverskueligt ;-)
Eftersom Network Marketing er den branche jeg repræsentere - er det naturligvis også her jeg kommer oftest - og vil kigge oftest ;-)
Blot lige et indkast ;-)
Lasse |
Hej Lasse Jeg må sige, at jeg bestemt godt kan følge Sune.
Nogle indlæg lægger ikke op til noget som helst. Faktisk kopieer du bare en tekst og smider ind. Det kunne jo være fedt at hører DIN mening omkring nogle af emnerne. Så der bliver lagt op til lidt debat,
Ellers bliver det hurtigt til en nyhedsspalte istedet for et debat forum.
|
Har du tjekket øvrige indlæg fra min side under denne del af Amino (MLM/Network Marketing)? I så fald vil du finde en masse omkring mine meninger, især under kommentarer til indlæg
Iøvrigt - for nu lige at tilkendegive min mening - så findes der for det første ingen online samlingssteder for networkere - og iøvrigt synes jeg det er skægt, at den "utilfredshed" der altid gives udtryk for under Network Marketing delen på Amino kommer fra folk UDENFOR vores branche....
Lasse
|
|
|
Dato: 3/8/2006 11:39:22 PM Forfatter: nse --- Hvad er din hensigt med indlægget? At vise at en af verdenens mest respekterede forretningsfolk også investerer i NM, og dermed er NM mere respektabelt?
Ahhh, se, nu har vi jo faktisk en debat igang: Omend mit indlæg straks jog et par stykker i blækhuset af en helt anden årsag - så er vi jo faktisk godt igang med at debattere.
Det indlæg som jeg her kritiseres for at have indrykket har den eneste hensigt at stå som informationskilde for eks. personer engageret i Network Marketing branchen; informationer som den enkelte kan bruge i forhold til deres egen forretning; i forhold til prospekter.
Informationerne i netop dette indlæg omhandler bl.a. "almindelig annoncering vs. Network Marketing" og en række fakta, baseret i en undersøgelse. Det er fakta som er interessante at bruge når man eks. skal forklare kraften bag Network Marketing.
Oplysninger som også er væsentlige i dette forum (eller debat).
At Warrem Buffet er flettet ind i indlægget skyldes kilden jeg har informationerne fra - men samtidig har det jo også den hensigt at fremme den større og større accept af vores forretningsform som er fremherskende.
Lasse
|
Tommy, jeg tager selvfølgelig din pointe til efterretning; kan godt se hvad du mener - og det er da bestemt heller ikke min hensigt at "overdynge" Amino med eks. artikler. Omvendt må en vis grad af ivrighed også være på sin plads - og så er det jo fint at have et Amino Politi, som så kommer og irettesætter når ivrigheden tager overhånd
Al mulig respekt for de meninger som I hver især er kommet med. Jeg vil helt sikkert tage dem med i mine overvejelser når jeg mener at have noget på hjerte, hvadenten det er en artikel eller andet relevant for eks. denne del af Amino; MLM og Network Marketing.
Lasse
|