Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gemme website indhold via cPanel

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har et website, der grundet nogle tekniske problemer ikke længere er oppe.

Da jeg er utilfreds med hosting-udbyderen (Siteground), har jeg brug for en til at gemme

noget af indholdet på siden (til evt. senere brug på en helt ny hjemmeside) inden min hosting udløber.

Er der en derude, der kan klare denne lille opgave for mig (billigt)? Det drejer sig kun om cirka 20 blogindlæg

(muligvis også nogle anmeldelser).

Tak.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Volt & Volume

Er siden bygget på WordPress, så kan jeg lave en total kopi af din side på under 30 min.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Nej, den er desværre lavet i et CMS-system, der hedder Silverstripe.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har adgang til cPanel så burde der være adgang til databasen og filerne så man kan downloade det hele.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har adgang til cPanel, men er på ingen måder teknisk anlagt, så jeg er bange for at gøre noget forkert og hermed miste noget af det indhold,

jeg er interesseret i at gemme. 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:
Jeg har adgang til cPanel, men er på ingen måder teknisk anlagt

Jeg kan godt prøve at kigge ind i dit system for at se om det kan lade sig gøre. Du vil ikke miste noget ved det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er den IKKE lavet med en database, men statiske HTML filer, så er det "bare" at lave en wget. Det kan jeg hurtigt klarer, hvis jeg får et domæne

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim - du glemte lige at læse startindlægget. Siden er ikke oppe så det kan ikke lade sig gøre med wget. Det var også min tanke i starten.

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:
Tak. Men som  nævnt er jeg ikke det mindste teknisk anlagt.

Bare jeg læser dette, får jeg ondt i hovedet :-). Det er for mig sort snak:

"If you access your FastComet account with your FTP client, you will notice a folder called public_html/. This is the main folder for content that is accessible via the primary domain name of your account. This means that if your website is accessible directly through your domain, the SilverStripe contents are located within the public_html/ directory of your account and this is the folder that you need to create a backup for. However, if your website is in a subfolder, for example called "cms" and your website is accessible via example.com/cms/, where example.com is your actual domain. In this case, you need to create a backup of the "cms" folder only.

Once you are sure about the location of your SilverStripe website on your FastComet account, you need to download the whole folder, using your FTP client."

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)