Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger job , hvordan kan jeg finde job?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg vil gerne have job i Odense ! , men det er et krav at man skal være 15 og er færdig med 9 klasse
og jeg er kun 14år , jeg vil gerne have et job så jeg kan købe de ting som jeg har behov for og sparer op osv..
men jeg kan ikke finde et job , har send mit cv til forskellige butikker .
hvis der nogen der ved hvor jeg kan find et job andet en dele aviser må han meget gerne skrive til mig
jeg er 14 år men er meget ældre op hjernen ! kan arbejde hvad som helst .
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey TS (ja det står for Trådstarter) har du evt. Overvejet at begynde på Affliate marketing?

Tilmeldt 1. Feb 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt evt en seddel op i det lokale supermarked om at du vil slå græsplænen med deres egen plæneklipper for 120kr. og hjælpe til i haven for 100 i timen.

Får du først en kunde så del en seddel ud til de øvrige huse på vejen om dine ydelser, derved få du flere kunder der ligger i nærheden af hinanden.

Jeg tror faktisk der er rigtig mange der savner lidt hjælp fra en teenager, og mange teens der mangler lidt arbejde.

Tror det kunne være smart hvis en person (dig eller andre unge) købte et dating script og lavede det til at købere af unges ydelser kunne møde unge. Jeg tror ikke det er en stor business, men det kunne vel give nogle penge mens man er ung. Eksisterer det i forvejen?

Jeg tror ikke du som 14 årig har stor gavn af at sende dit CV - tror du skal ud og gå fra virksomhed til virksomhed så de kan se hvem du er.

Men dejligt at høre at du vil påtage dig et ansvar...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Bojko:
hjælpe til i haven for 100 i timen.

rimelig urealistisk pris til en 14 årig.

Tilmeldt 2. Jun 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
tænker ikke så meget på hvor meget jeg få i løn , bare jeg har et arbejde
Tilmeldt 2. Jun 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for din tips , skal nok prøve at lave en seddel og dele den , jeg går ikke så meget op i løn , bare jeg har et arbejde . den med dating script findes dsv ikke :/  ja hvis man lver en sådan en "dating script" som du kalder får man ret mange penge , håber at der kommer en person og laver sådan en "dating script" en dag , føre jeg bliver for gammel :D . 

Tilmeldt 2. Jun 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

har aldrig hørt om det før

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)