jeg synes osse den er cool, din video. Du er på, og man gider godt høre på, hvad du siger... og meget god pointe med, at kalde det gennembrud, i stedet for forandring.
Sådan - det er god kommunikation. Du fanger tilhøren igennem artikulering, øjenkontakt og kropssprog - det er rigtig god skåret.
En enkel ting, som du kan tage til dig, hvis du vil: 1,38 min inde siger du for første gang "Gennembrud nu konceptet". Jeg synes, at du æder det lidt meget, og det er synd, for det er da temmelig centralt. Jeg ville forsøge at bruge en tiende-del sekund længere på at sige "gennem nu konceptet". Evt. kan det gøres med en mikroskopisk kunstpause efter "gennembrud nu", før du siger konceptet.
Jeg føler ikke den er troværdig nok. Du kigger hele tiden rundt i lokalet, også i venstre hjørne som ofte bliver forbundet med "at folk lyver". Det var det første der slog mig.. Læg godt mærke til videoen.. første gang du gør det sker allerede indenfor de første 10 sekunder.. - Det ødelægger det hele.. Samtidigt synes jeg det er ret irriterende at der er de fade-to-black pauser hele tiden.. Der må kunne gøres noget lidt andet, så det ikke virker som det samme og det samme og det samme..
Du kigger hele tiden rundt i lokalet, også i venstre hjørne som ofte bliver forbundet med "at folk lyver". Det var det første der slog mig.. Læg godt mærke til videoen..
Det har jeg nu aldrig hørt før - øjne mod venstre er når man prøver at huske noget visuelt!
Den modsatte side, er når man konstruerer noget visuelt - f.eks. En blå and
Hvis man kigger ned, så er man i kontakt med følelserne, og gør man det meget, er måske ved at overbevise sig selv om noget - ned til venstre taler du med dig selv!
Øjne der bevæger sig lidt i forskellige retninger, er efter min mening tegn på indlevelse!