Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Står med kæmpe gæld!!?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey amino!
Jeg har tidligere lavet et CVR nummer (enkeltmandsvirksomhed) men kom aldrig i gang af personlige årsager. Så jeg fik det hurtigt lukket igen. Jeg får derfor afvide at jeg skal lave det sidste bogføring. Men har ikke rigtigt brugt det til noget udover titlen at have et CVR nummer. Skal jeg så stadig lave bogføring selvom jeg intet har at bogføre? Måske et lidt dumt spørgsmål, men Hellere at være dum en gang end at have et kæmpe gæld uden ar vide det

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43

Selvfølgelig skal du ikke lave bogføring hvis der intet er at bogføre, men du skal, til brug for angivelse af din selvangivelse, lave et form for regnskab, som du skal opbevare i fem år.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:50

Arne G.:

Selvfølgelig skal du ikke lave bogføring hvis der intet er at bogføre, men du skal, til brug for angivelse af din selvangivelse, lave et form for regnskab, som du skal opbevare i fem år.

og så kan jeg ikke lige se sammenhæng til overskriftet om kæmpe gæld - men har du ikke indberettet moms osv kan du jo have noget bod der - men ellers giver det vel ikke en KÆMPE gæld.

Du har en del punkter i udvidet selvangivelse som skal udfyldes ved lukning - så skat ved du Ikke har afskrevet varer eller aktiver og bare beholdt dem http://johnhannover.blogspot.dk/2015/11/lukke-virksomhed.html 

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)