Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 22. May 05
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen.


Hvis der skulle være nogle nystartet Iværksættere som står og mangler en online webshop,så prøv at kikke ind på www.shopbyen.dk
 
Der kan du oprette en ganske gratis ;-)

Shoppen er opbygget i CMS og er meget nem at bruge.
Håber i kan bruge linket.
 
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja - fin nok service, men det er jo bare Quick.Cart - en shop som kan hentes gratis på http://opensolution.org - eller, det ligner hvertfald meget :-) (men gratis hosting er det da)

// Jesper Skov

 

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi!

Yep - shopbyen er udemærket til en start - se eksempel på vores første shop fra shopbyen www.shopbyen.dk/kraab men så vidt jeg husker skal evt. kreditkortbetaling køres uden om selve systemet, det virker ikke særlig prof. Men der er desværre kommet reklamer på igen, de har ellers været væk et stykke tid.
 
mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske fatter jeg ingenting... men stiller de det gratis til rådighed?!  Og i så fald hvorfor?
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rene, ja - fin nok shop.. Men jeg vil anbefale dig at download Quick.cart, da det klart er en smule federe af have sin "egen" webshop, altså på egen server. Jeg kunne fx. ikke finde på at købe noget over shopbyen, ved ikke hvorfor - tror det er det med at hvilken som helst, bare kan oprette en shop.

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror det vil være en meget dum ide at have sin shop på www.shopbyen.dk da folk altid skal skrive shopbyen.dk før ens butik navn, og endvidere vil det virke useriøst og utroværdigt.

men ja det er jo bare noget jeg tror
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)