Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg starte eller lade være?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 17
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været inden på Google trends og kan se ingen søger på det produkt som jeg vil sælge. Det er kun i udlandet og england folk søge på dette. Så mit spørgsmål går på om det er en god ide at lanceret et produkt som ingen i Danmark søger på eller ved eksistere? Jeg vil naturlivis starte som en MVP med lean startup for at mindske dethele.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

MPV er jo ikke farligt http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html  meget mere der

Lean - og lad indtægter finansiere udgifter begrænser jo så også risiko og du kan se det hele som en test

Du skal jo have produktet ud over rampen, og hvis det ikke efterspørges eller søges (forudsat du er sikker på google trends søgning) så må du til at blogge om det eller på anden måde skabe interesse - Du må se om du kan finde ud af hvilke grupper som kunne have interessen og hvordan du så får det kendt i de kredse

Du må også se, om du prismæssigt ligger rigtigt ved at se om dem i UK eller andre steder køber til de priser du regner med at sælge til + være indstillet på, at der kan være en del arbejde og lidt omkostninger til at bygge ting op - som en lille gambling

Langt hen er det nok så interessant som at ville starte med at sælge T-shirts med dit eget "designede" motiv som nr 1.000.000.000 i rækken

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Dec 17
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar!

Jeg ved at enkelte har prøvet samme produkt i Danmark, nogle tilbage i 2014 og en enkel her i 2018, det ser bare ud til de alle er lukkede, enten fordi markedet ikke er der eller fordi de ikke gad mere. Men i udlandet er produktet ret så popilært, så måske med den rette mvp og test kan jeg se om det også er noget danskere vil købe

Me

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da bare med at få det testet af - især hvis det er en succes i udlandet. :)

Ellers vil du bare ærgre dig, den dag du ser, at en anden har fået succes med det. :)

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 18. Dec 17
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja det har du ret i :) Start roligt op med en mvp

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, prøv det af. Omend ikke andet får du en masse erfaring. :)

Held og lykke med det. :)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 58
Fra  Marketing med mere Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogen skal jo være first mover, og hvis det trender i andre lande, er der bestemt mulighed for at det spreder sig til Danmark.

Kan du løfte sløret for, hvad det er for et produkt? Ellers er det svært at komme med en mere konkret vurdering :-)

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Tilmeldt 10. Mar 17
Indlæg ialt: 33
Fra  sexidetfri.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Start roligt op med en mvp

men ikke på fuld tid til at starte med

Danmarks største dogging side 

Pas på det kan godt blive frækt 

Tilmeldt 18. Dec 17
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for svarene har tænkt at laver en mvp som en landing side hvor det ligner produktet kan købes, men når kunden så trykker køb står der at produktet er på vej og at de evt kan indtaste deres email for at få besked når vi åbner. Hvis i har en anden idé til en mvp med et fysisk produkt byd endelig ind

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kriseri:

Hej

Tak for svarene har tænkt at laver en mvp som en landing side hvor det ligner produktet kan købes, men når kunden så trykker køb står der at produktet er på vej og at de evt kan indtaste deres email for at få besked når vi åbner. Hvis i har en anden idé til en mvp med et fysisk produkt byd endelig ind

det skal nok få mange kunder til at lade købet forsætte helt ærligt. Jeg synes du må gøre mere - all in - trods alt - og kunne levere. Ellers er du ude i en markedsundersøgelse i MPV navn og får ikke resultat

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)