Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kurator har solgt mine udlejede varer

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:
Der er ingen tvivl om at kurator ikke må sælge dine ejendele som en del af en andens konkurs, medmindre der som minimum er nogle krav mod dig.

Der er aldrig modtaget, hverken telefonisk eller skriftlige modkrav.

BroncofanDK:
Det er et spørgsmål om at kurator skal anerkende at det er dine varer og at de er væk, og så som opfølgning fortælle dig hvad denne agter at gøre.

Jeg har fremsendt krav i form af kopi af fakturaer, hvor leje er anført.

BroncofanDK:
Hvis det som du skriver er dine varer, og de er solgt uretmæssigt, så har du et retskrav der er anderledes end for simple kreditorer. Det store problem er at du skal betale en advokat for at kæmpe og din modpart skal bruge sin egen "gratis" tid. Kan det betale sig at få ret?

Både og. Jeg ved godt moms kan trækkes retur. Det har jeg prøvet i 3 andre sager, hvor boet er afsluttet med § 143, der er ikke osv. Men det vil Skat ikke acceptere. Skal fremkomme med kopi af leverandørfakturaer. Varerne er indkøbt for 6 år siden. Skal kun gemme i 5 år. ?

Disse varer er købt fra 2016 og frem. Så det er ikke noget problem.

Jeg får denne kurator oprettet på den lukkede Facebook side, for den slags.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1874
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pythonrap:

BroncofanDK:
Det er et spørgsmål om at kurator skal anerkende at det er dine varer og at de er væk, og så som opfølgning fortælle dig hvad denne agter at gøre.

Jeg har fremsendt krav i form af kopi af fakturaer, hvor leje er anført.

Det centrale må lige nu være at kurator

1; bekræfter at de ikke har varerne.

2; bekræfter at de er dine

3; bekræfter at de er solgt

4; fortæller hvad de har tænkt sig at gøre ved det

At du selv kan finde hvad du formoder er de rigtige svar på ovenstående, er ikke så relevant lige nu.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)